همایش ازدواج آسمانی در شهرستان ملارد برگزار شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار ملارد گفت: هر آنچه که معنویات را تقویت نماییم قادر خواهیم بود ازدواج آسان را نیز به شکل هر چه سهل تری برگزار کنیم.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس فردی فرماندار ملارد در حاشیه مراسم ازدواج آسمانی ۱۱۰ زوج شهرستان ملارد که با حضور جمعی از مسئولین و مدیران محلی و شهرستانی در سالن آوین این منطقه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت : هدف از برگزاری مراسم های اینچنینی فرهنگسازی در راستای ازدواج آسان و کم هزینه است و در این جهت هر آنچه که معنویات و شاخص های فرهنگی غنی را تقویت نماییم قادر خواهیم بود ازدواج آسان را به شکل هر چه سهل تری برگزار نماییم.
 
وی در ادامه افزود: دو سوم جمعیت ما جوان است که این جمعیت یک وجهش نشاط و امید است و وجه دیگر آن رسیدگی ، تجهیز و امکانات در جهت تامین مسکن، اشتغال، معیشت و غیره است.

فردی در ادامه تصریح کرد: زوجین حاضر در این مراسم متشکل از قشرهای گوناگون همچون خانواده معظم شهدا و ورزشکاران، گروههای خاص، کارگران و . . . می باشند که امیدواریم با توسعه هر چه بیشتر مراسم اینچنینی روند ازدواج آسان در جامعه بیش از پیش افزایش یابد.
گفتنی است در پایان این مراسم حجت الاسلام حسینی امام جمعه ملارد ضمن توصیف ازدواج حضرت امیر(ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان ازدواج نمونه موارد و مولفه های اصلی و اخلاقی در جهت انسجام و پایداری هر چه بیشتر زندگی زوجین را تشریح نمود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.