همدانی: بعضی ها قصد ضربه زدن به استقلال را دارند! /ترجیح می دهم فقط در کنار قلعه نوعی کار کنم

۰۶اردیبهشت،

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی ها با حرف و حدیث های خود در خصوص تیم آبی پوش پایتخت قصد ضربه زدن به استقلال را دارند.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کادر فنی استقلال تا زمانی که در این باشگاه فعالیت می کند همواره به فکر بهتر شدن این تیم بود و صحبت هایی که در رابطه با اتمام قرارداد بازیکنان در این فصل مطرح شد تنها از سوی بعضی از اشخاصی است که قصد ضربه زدن به استقلال را دارند و هدفشان این است که تمرکز بازیکنان تیم را برهم بزنند زیرا معتقدم اکنون که استقلال در راه صعود به مراحل بالاتر در جام باشگاه های آسیا گام برداشته صحیح نیست که این بحث ها در رابطه با جدایی بازیکنان استقلال با توجه با اتمام قرارداد آنها و جدایی قلعه نوعی از این باشگاه مطرح شود.

وی تصریح کرد: من در کنار امیر قلعه نوعی بسیار چیزها را آموخته ام و با توجه به این نکته که به تازگی وارد عرصه مربیگری شده ام هنوز راه بسیاری را برای سرمربیگری پیش رو دارم و قصد دارم تا زمانیکه قلعه نوعی به عنوان سرمربی در فوتبال ایران فعالیت می کند در کنار وی باشم و به آموخته های خود بیافزایم. کاستی های استقلال بسیار است.

وی افزود: من اعتقاد دارم که استقلال در بازی های آسیایی نشان داد که استقلال گونه و مثل سال های اوج خود در تاریخ فوتبال ایران بازی می کند و به نظرم این تیم حتی پتانسیل قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را دارد، اما آیا عواملی هست که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری سببات حمایت آبی پوشان پایتخت را فراهم کند یا خیر؟

به هرحال ما تا جایی که در توانمان باشد سعی کنیم برای این باشگاه کم نگذاریم وحتی با توجه با مشکلاتی که از نظر مالی گریبان گیر ما شده با صبوری بایزکنان و درایت قلعه نوعی و فتح اله زاده از پس سختی های برآمده ایم و به اعتقاد من این فصل سخت مالی استقلال در هیچ سالی وجود نداشته اما هواداران و علاقه مندان ما باید این نکته را بدانند که ما حرف های بسیاری در آسیا داریم و این را در زمین مسابقه نشان داده ایم.

مربی استقلال در پایان خاطرنشان کرد: حمایت ها از تیم فوتبال استقلال کم شده است و مسئولان مثل قبل از ما حمایت نمی کنند اما هدفی که ما داریم این است که به همه کاستی ها در بازی های آسیایی پرفروغ ظاهر شدیم و به حریفان خود ثابت کنیم فوتبال ایران حرف های بسیاری برای گفتن دارد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.