همزمان با اجلاس بهاره گروه ۲۰/ فردا، تجمع اعتراض به سیاست‌های اقتصادی در مقابل بانک جهانی

۲۹فروردین۱۳،

جمعی از فعالان آمریکایی در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی بانک جهانی و صندوق بین المللی پول فردا همزمان با نشست بهاره گروه ۲۰ در مقابل ساختمان بانک جهانی تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، جمعی از فعالان محلی در اعتراض به سیاستهای اقتصادی بانک جهانی و صندوق بین المللی پول همزمان با برگزاری اجلاس بهاره گروه ۲۰، فردا مقابل ساختمان بانک جهانی دست به تجمع و اعتراض خواهند زد. 

برگزار کنندگان این تجمع اعلام کرده اند این اعتراض ها با هدف آگاهی بخشی به مردم نسبت به سیاستهای این سازمانها که در نهایت سرمایه داری، بدبختی و آلودگی محیط زیست را برای کل جهان به ارمغان می آورد صورت می گیرد.

این تجمع فردا راس ساعت ۱۲ ظهر و نیز یکشنبه راس ساعت ۶ بعدازظهر در واشنگتن برگزار خواهد شد.

اجلاس بهاره گروه ۲۰ متشکل از وزرای اقتصاد و روسای بانکهای مرکزی کشورهای ژاپن، آفریقای جنوبی، فرانسه، ترکیه، آمریکا، عربستان سعودی، روسیه، مکزیک، کره، چین، کانادا، ایتالیا، اندونزی، هند، آلمان، انگلیس، برزیل، آرژانیتن، استرالیا و اتحادیه اروپا در محل صندوق بین المللی پول و بانک جهانی از امروز به مدت سه روز در واشنگتن، پایتخت آمریکا برگزار می گردد.

بناست در این اجلاس پیرامون شعار سنتی گروه ۲۰ نظیر چشم انداز اقتصاد جهانی، اجرای چارچوب گروه ۲۰ برای کارگروه های رشد قوی، پایدار و متوازن، اجرای اصلاحات مالی بین المللی و همچنین تبادل نظر در مورد پیشنهاد روسیه مبنی بر تامین مالی برای سرمایه گذاری بحث و گفت‌و‌گو شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.