همسرم بعد از من اختیار کامل باشماست

اردیبهشت ۱۴۰۳

نامه‌های نور؛

«این وصیت‌نامه‌هایی که این عزیزان می‌نویسند مطالعه کنید، پنجاه سال عبادت کرده‌اید و خدا قبول کند. … این وصیت‌نامه‌ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید. امام خمینی(ره)». بر همین اساس ازین پس هر شب وصیت نامه یک شهید را به عنوان تحفه‌ای از گنجِ جنگ پیشکش کاربران بزرگوار مجله شبانه خواهیم کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛ متن وصیت نامه شهید سرلک به شرح زیر است:

متن وصیت نامه
اینجانب قدرت الله سرلک برای همسر و شریک زندگی تقدیم می‌دارم که طبق آن انجام فرایضی کند. به یاری خداوند در نبود اینجانب هرگونه خللی در زندگی پیش نیاید. از خاک آمده‌ایم و به خاک باز می‌گردیم. درود به روان پاک شهیدان راه حق و آزادی و سلام بر امام حسین(ع) و درود به رزمندگان اسلام.
همسر عزیزم بعد از فوت اینجانب اگر در توان شما بود از بچه‌ها مواظبت کنی تا پایان عمرت و اگر نتوانستی تمام اموال و دارایی خود را به بچه‌هایم واگذار می‌کنم و شما می‌توانید باز هم بعد از من با کس دیگری که میل دارید زندگی کنید و هیچگونه دخالت در بزرگ کردن بچه‌ها را به هیچ شخص یا کسی نمی‌دهم و کسی حق دخالت به آنان را ندارد و آرامگاه بنده را در بهشت زهرا(س) کنار قبر شهیدان اسلام قرار دهید که خداوند از شما راضی شود.
بعد از نگه داشتن بچه‌هایمان شما می‌توانید از نظر اسلام و حقی که اسلام برای زن تعیین کرده از آن خانه بردارید و همسر عزیزم از آن خانه مقداری بدهکاری دارم که به شما گفته‌ام. آن‌ها را تمام و کمال به آن‌ها که بدهکارند بپردازید تا مدیون کسی نباشم. الباقی را به بچه‌ها تعلق می‌دهم.


برای ملاحظه مجله شبانه اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط :

ناگفته‌های دوبلور «اوشین» پس از ۳۰ سال/ دوبله اوشین نان داغ، کباب داغ بود
رنج همیشگی محمد حسین ۶ساله، درد گرانی “ivig”
نحوه امربه معروف در خانواده، ماشین، اداره و خیابان/ نظر مقام معظم رهبری چیست؟
دانشجویان ستاره‌دار در قلب روستاهای ایران +تصاویر
ناگفته‌های فرزاد فرزین از تیتراژ «ماه عسل» +دانلود تیتراژ
مسجدی در فرانسه پس از سیزده‌سال افتتاح شد


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.