همسر ۳۱ ساله ماریا کری در کودکی فقیر بود

نیک کانن که خودش طعم فقر را چشیده است دوست دارد فرزندان دوقلوی او قدردان زندگی مرفه خود باشند و به کسانی که شانس کمتری داشته اند و در فقر زندگی می کنند کمک کنند. همسر ۳۱ ساله ماریا کری…

نیک کانن که خودش طعم فقر را چشیده است دوست دارد فرزندان دوقلوی او قدردان زندگی مرفه خود باشند و به کسانی که شانس کمتری داشته اند و در فقر زندگی می کنند کمک کنند.

همسر ۳۱ ساله ماریا کری که خودش با فقر بزرگ شده سعی می کند دوقلوهای ۱۷ ماهه خود با نامهای مونرو و موراکان را لوس نکند زیرا دوست دارد که آنها در آینده قدر زندگی مرفه خود را بدانند و شکرگزار باشند.

” من دوست دارم آنها یاد بگیرند که به دیگران کمک کنند. من پیش مادربزرگم زندگی می کردم و او مرا بزرگ کرده است.ما درآمد خیلی کمی داشتیم اما با اینحال مادربزرگم به همه کمک می کرد و الگوی خیلی خوبی برای من بود ، من درسهای ارزشمندی از او یاد گرفتم.”

نیک کانن که داور برنامه ” امریکن گات تلنت ” نیز هست ، زمستان گذشته بیماری سختی داشت و از نارسایی کبد و لخته شدن خون در ریه هایش رنج می برد تا اینکه بالاخره پزشکان تشخیص دادند که به یک بیماری خاص با نام ” نفریت لوپوس” مبتلا شده است اما در حال حاضر وضعیت جسمانی او خوب است.

نیک فاش کرد که وضعیت جسمانی او دائما” تحت نظر است و به لطف متخصصان و رژیمهای غذایی مناسب خوب است .

(www.aftabir.com)

فرهنگ و هنر
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.