همه اراده ها و نیروهای کشور برای حل مشکلات متحد شوند

رئیس اتاق تهران گفت:در شرایطی که اوضاع اقتصادی کشور وارد مرحله حساس و سخت شده ، همه اراده ها و نیروهای کشور را باید برای حل مشکلات به خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، یحیی آل اسحاق رئیس اتاق تهران در نوزدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران، با بیان اینکه هرگونه اظهار نظر در خصوص مسائل ارزی اثر آنی روی بازار  می گذارد گفت: مسوولان دولتی و بخش خصوصی بادقت نظرات و راهکارهای حل خود را برای مسائل اقتصادی کشور ارائه دهند زیرا امروز موضوع ارز به منافع ملی و در برخی موارد، به منافع حیاتی کشور گره خورده است، و نه دولت و نه بخش خصوصی اجازه ندارد در این شرایط حساس ، بدون در نظر گرفتن منافع ملی، تصمیم گیری و کنند.
 
آل اسحاق با اشاره به موضوع استفاده تدابیر و مدیریت در شرایط فعلی کشور ،افزود: در حالی که اوضاع اقتصادی کشور وارد مرحله حساس و سخت شده است، باید همه اراده ها و نیروهای کشور را برای حل مشکلات به خدمت گرفت، از این رو هیچ کس حق ندارد مانع اظهارنظر و ارائه راهکارهای اصولی و اقتصادی از سوی کارشناسان و آگاهان به امور اقتصادی شود .

رییس اتاق تهران گفت: بنابراین در شرایط فعلی باید همه نیروها و دلسوزان کشور دست به دست هم داده تا شرایط بحرانی برطرف شود./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.