همه خانه های مهر واگذار می شود

جام جم آنلاین: وزیر راه و شهرسازی گفت : همه طرحهای مسکن مهر در کشور تا سال آینده به متقاضیان تحویل داده می شود .

علی نیکزاد که صبح امروز برای بازدید از روند اجرای مسکن مهر و افتتاح تعدادی از این واحدها به آذربایجان غربی سفرکرد افزود  : طرح های مسکن مهر کشور در قالب طرح مهر ماندگار قرار گرفته اند و دولت تلاش می کند با تامین اعتبارات لازم تا پایان نیمه اول سال آینده همه طرح های مسکن مهر در سراسر کشور  آماده تحویل رای متقاضیان مسکن شود.

وی با گسترده خواندن طرح های مسکن مهر در کشور تصریح کرد : در دولت های نهم و دهم ساخت و نوسازی بیش از  ۱۴۳ هزار مسکن در آذربایجان غربی آغاز شد.

وزیر راه وشهرسازی گفت :  تا کنون ۵۷ هزار خانه  شامل واحد های شهری و روستایی به بهره برداری رسید و ۴۳ هزار واحد نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

علی نیکزاد با تاکید بر اهتمام دولت برای اجرای طرح های مهم و اساسی نیمه تمام کشوریادآورشد: در صدد هستیم با تامین اعتبارات لازم  راه آهن مراغه – ارومیه را تا پایان کار دولت دهم به بهره برداری برسانیم.

وی افزود : میانگذر دریاچه ارومیه و بزرگراه ارومیه – تبریز نیز مشکلاتی  دارد که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب مشکلات این مسیر حل شود  و در اختیار شهروندان و مسافران قرار گیرد(باشگاه خبرنگاران)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.