هوندا سیویک استیشن به زودی در بازار

۲۳م اسفند ،

هوندا سیویک استیشن به زودی در بازار

Bookmark and Share

هوندا بار رونمایی از کانسپت «سیویک تورر» از تولید مدل استیشن سیویک در آینده نزدیک خبر داد. 

سیویک تورر ظاهری اسپرت دارد و از مدل هچ‌بک زیبا‌تر است. خطوط پنجره مانند مرسدس بنز سی‌ال‌اس شوتینگ بریک و جگوار اکس‌اف اسپورت‌بریک در انتهای خودرو باریک می‌شود و دستگیره درهای عقب به سبک سیویک در روی پنجره‌ها قرار گرفته تا خودرو اسپرت‌تر به نظر برسد. 

اگرچه هوندا این خودرو را به عنوان کانسپت به نمایشگاه ژنو آورده، اما ظاهر استیشین سیویک، که قرار است حدود شش ماه دیگر در نمایشگاه فرانفکورت رونمایی شود، چندان با آن متفاوت نخواهد بود. 

سیویک استیشن به موتور تازه ۱.۶ لیتری ۱۱۸ اسب بخاری این کارخانه مجهز خواهد شد. اطلاعات بسیاری دربارهٔ این موتور داده نشده اما گفته می‌شود میزان تولید دی اکسید کربن آن بسیار کم و زیر ۱۰۰ گرم در هر کیلومتر است. موتور ۲.۲ لیتری دیزل و ۱.۴ و ۱.۸ لیتری بنزینی هم دیگر موتورهایی است که به احتمال بسیار سیویک تازه با آن‌ها فروخته خواهد شد. 

هوندا ممکن است برای رقابت با فورد فوکوس اس‌تی، نمونه تقویت شده «تایپ آر» این مدل را هم بسازد که در آن صورت به احتمال بسیار موتور توربوی دو لیتری با قدرت حدود ۳۰۰ اسب بخار خواهد داشت. 

هوندا اطلاعاتی دربارهٔ جای بار این خودرو منتشر نکرده است اما ادعا می‌کند که مدل‌های مشابه پیشین همیشه بیشترین جای بار را در کلاس خود داشتند. بنابراین انتظار می‌رود این خودرو از رقبای حال حاضر خود در بازار جادارتر باشد. 

در حال حاضر در بازار رقبای سرسختی در انتظار استیشن هوندا است. به جز فورد فوکوس و اشکودا اکتاویا که از پرفروش‌ترین خودروها در این کلاس است، مدل ارزان‌قیمت داچیا لوگان به زودی به بازار اروپا خواهد آمد و همزمان با هوندا فولکس مدل استیشن گلف را در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد. 

برچسب ها : نمایشگاه ژنو ۲۰۲۲ | هوندا | سیویک تورر | سیویک استیشن | تاریخ : ۲۰۲۲/۰۳/۱۲
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.