هیچ مسئولی حق ندارد برای سهولت کار قانون را دور بزند

۰۳م آذر ،

استاندار البرز گفت: هیچ مسئولی حق دور زدن قانون را ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری البرز، اصغرعربیان استاندار البرز در جلسه شورای هماهنگی بانک ها و عضو کارگروه بانک ها برگزار شد، گفت: هیچ مسئولی حق ندارد برای سهولت کار، قانون را دور بزند بلکه باید در چهار چوب قوانین و مقررات اهداف را پیش برد، چرا که قانون گذار با علم و فکر و برای سهولت امور قانون را مصوب کرده است .

وی تصریح کرد: بعضاَ ملاحظه می گردد که می گویند قوانین بانکی دست و پا گیر است به همین سبب هیئت های مدیره و مدیران عامل بانکها مکلفند قوانین دست و پا گیر بانک ها را مطرح و راهکارهای لازم را نیز عنوان نمایند تا بررسی و کارشناسی لازم صورت گیرد و اگر مورد قبول بود اصلاح شود تا مانع پیشرفت و توسعه نگردد.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملکرد موفق بعضی از بانک ها گفت: عملکرد بعضی از بانک ها در بخش های، زود بازده، قرض الحسنه و مشاغل خانگی موفق بودند وباید مورد تقدیر قرار گیرند.

وی در پایان گفت: بانکهایی که ضعیف عمل نموده اند باید بازنگری کرده و نقاط ضعف را بپوشانند و نقاط قوت را تقویت نمایند تا بتوانیم در خدمت تولید و مردم باشیم./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.