واکنش دوباره حسن‌زاده به برنامه ۹۰

۱۹م دیماه ،

اسماعیل حسن‌زاده به اتفاقات برنامه دیشب ۹۰ واکنش نشان داد.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اتفاقات شب قبل برنامه ۹۰ اظهار کرد: دیشب در برنامه ۹۰ دربارهٔ کمیته انضباطی طوری صحبت شد که باز هم نتیجه‌اش تخریب ناجوانمردانه این کمیته و شخص من بود. با توجه به اینکه من در ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ به کمیته انضباطی آمدم آیین‌نامه قبلی کمیته چه ناقص و چه کامل در فروردین‌ماه تصویب شده بود.

وی افزود: با این حال در برنامه ۹۰ طوری وانمود شد که اگر این آیین‌نامه اشکالاتی دارد در زمان شریفی نبوده بلکه در زمان من بوده است. ای کاش آقای فردوسی‌پور و ۹۰ تاریخ حضور من را در کمیته انضباطی به طور دقیق بررسی می‌کردند. متاسفانه در این چند وقت برنامه ۹۰ خواسته یا ناخواسته تا جایی که توانسته من را تخریب کرده، هرچند می‌دانم فردوسی‌پور با سوء نیت این کارها را نمی‌کند. اما اینکه در این برنامه به راحتی گفته شود این اشکالات در زمان حسن‌زاده بوده بی‌انصافی است.

حسن‌زاده دربارهٔ اعتراض احمدزاده سرمربی ملوان به حکم صادره از سوی کمیته انضباطی گفت: فقط احمدزاده نبوده که این رای برایش صادر شده است. اگرچه قرار است چنین قانونی اصلاح شود اما تا زمانی که وجود دارد ما طبق آن عمل می‌کنیم. اشخاصی مثل احمدزاده هم به جای اینکه جلوی دوربین‌های تلویزیونی عدم آگاهی خود را نشان دهند بهتر است قانون را مطالعه کنند.

وی گفت: ما بارها اعلام کردیم که هر کس نقطه نظری راجع به آیین‌نامه انضباطی دارد به ما بگوید اما دریغ از یک نظر. در این مدت هیچ کس به ما پیشنهادی نداده است.

رییس کمیته انضباطی در پایان دربارهٔ شائبه غیر قانونی بودن حضور لوکا بوناچیچ روی نیمکت مس کرمان گفت: ضوابط ثبت نام، کارت بازی و حضور در کنار تیم به سازمان لیگ برمی‌گردد. ما در این باره اطلاعات دقیق نداریم، هرچند پرونده قاسم‌پور با باشگاه مس کرمان یکی از پرونده‌هایی است که ما برای آن وقت تعیین کرده‌ایم و به زودی بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.