واکنش فرید عابدی به کسر ۲۵ درصد از قراردادش: در شرف ازدواج هستم و به این پول نیاز دارم

۰۲خردادماه،

بازیکن تیم فوتبال گهر دورود معتقد است جریمه‎ای که کمیته انضباطی باشگاه برایش در نظر گرفته، منصفانه نیست.

فرید عابدی در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، در مورد جریمه ۱۰ درصدی‎اش از سوی کمیته انضباطی باشگاه اظهار کرد: گفته‎اند مصاحبه‎های متعددی داشته‎ام و این در حالی‌ است که در طول فصل فقط سه بار با رسانه‎ها مصاحبه کرده‎ام که یکی از آنها در مورد باشگاه و بهره‎بردار تیم بود. باشگاه حق دارد جریمه کند اما هرگز تعددی در کار نبوده و نمی‎دانم چرا اعلام کرده‎اند، مصاحبه‎های متعدد!

وی تأکید کرد: کمیته انضباطی یک دادگاه است اما چرا یک‎طرفه و بدون این‎که صحبت‎های بازیکن را بشنود، رأی صادر کرده است؟ باید بازیکنان را فرا می‎خواندند و بعد رأی صادر می‎کردند تا عدالت رعایت شود. یک‎طرفه به قاضی رفتن درست نیست.

عابدی در مورد جریمه ۱۵ درصدی اعضای تیم نیز گفت: می‎گویند بازیکنان کم‎کاری کرده‎اند که این موضوع هم صحت ندارد. خواهش می‎کنم فیلم‎های بازی‎ها را بار دیگر نگاه کرده و اگر دیدند بازیکنی کم‎کاری کرده او را جریمه کنند، نه این‎که تمام بازیکنان را با یک چشم نگاه کنند. من با تمام وجود در خدمت تیم گهر بودم و سعی می‎کنم، پولی که می‎گیرم، حلال باشد و هرگز کم‎کاری نکرده‎ام.

بازیکن تیم گهر که در مجموع ۲۵ درصد دستمزدش را جریمه شده، خاطرنشان کرد: با این شرایط فقط ۵ درصد از قراردادم باقی مانده که باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم. در شرف ازدواج هستم و به این پول نیاز دارم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.