واکنش پورمحمدی به گمانه‌زنی‌های انتخاباتی؛ فعلا وقت خدمت است

ایران > انتخابات
حجت‌الاسلام پورمحمدی در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌های انتخاباتی گفت: اینکه در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته باشم یا خیر را به وقتش اعلام می‌کنم.

فارس نوشت: حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر وقت خدمت‌رسانی است و باید هر چیزی را به وقتش انجام داد، از این رو اینکه در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته باشم یا خیر را به وقتش اعلام می‌کنم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: همانطور که امام راحل فرمودند که روز قدس روز اسلام است امروز شاهدیم که تمام استکبار جهانی در غده سرطانی اسرائیل جمع شده‌ و این غده سرطانی نیز مظهر تمام تجاوزطلبی‌ها، حق‌کشی‌ها و اشغال سرزمین‌ها است و با زیر پا گذاشتن حقوق انسان‌ها به دنبال اهداف ننگین خود هستند.

وی افزود: ملت ایران همواره با تمام توان در برابر اسرائیل قیام کرده و با تمام تجاوزها و ظلم‌ها از سوی استکبار جهانی مبارزه می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز آنها در میانمار و در سوریه و بحرین و دیگر سرزمین‌هایی که فتنه برپا کردند به دنبال تجاوز و ظلم هستند اسرائیل امروز به دنبال تجاوز به سایر کشورهای منطقه نیز است در حالیکه باید بدانند ملت ایران همواره با تمام توان خود در برابر تجاوز طلبی‌های او مبارزه می‌کند.

پور محمدی در خاتمه با اشاره به تهدیدهای روز افزون دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آنها فکر می‌کردند با تحریم بتوانند اراده ملت ما را بشکنند در حالی که این تحریم‌ها موجب افزایش اراده، عزت، روحیه و انسجام آنها شده است زیرا روحیه ملت ایران شکستنی نیست.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.