واکنش یکی از متهمان دکل نفتی گم شده

گردآوری توسط گروه اخبار اقتصادی سایت خبری ممتاز نیوز

واکنش یکی از متهمان دکل نفتی گم شده

بیش از ۷۰% تجهیزات بالادستی صنعت نفت و گاز را وارد کشور نموده و در حال حاضر به عنوان یک فرد که بیش از ۱۷ سال خارج از کشور زندگی کرده در نقش یک سرمایه گذار خارجی بیش از ۲۰۰ میلیون یورو انواع و اقسام تجهیزات را وارد مملکت نموده و شرکتها و اشتغال قابل توجهی طی سالهای گذشته در داخل کشور ایجاد نموده و مدیران صنعت نفت از این موضوع آگاهی کامل دارند.

بیش از ۷۰% تجهیزات بالادستی صنعت نفت و گاز را وارد کشور نموده و در حال حاضر به عنوان یک فرد که بیش از ۱۷ سال خارج از کشور زندگی کرده در نقش یک سرمایه گذار خارجی بیش از ۲۰۰ میلیون یورو انواع و اقسام تجهیزات را وارد مملکت نموده و شرکتها و اشتغال قابل توجهی طی سالهای گذشته در داخل کشور ایجاد نموده و مدیران صنعت نفت از این موضوع آگاهی کامل دارند.

:

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز ، روز گذشته «تابناک» اقدام به انتشار برخی جزئیات از موضوع دکل گم شده نفتی ایران که گفته میشود در حال حاضر در خلیج مکزیک در حال فعالیت و حفاری است منتشر کرد که در بین این جزئیان از رضا مصطفوی طباطبایی به عنوان یکی از متهمین اصلی این جریان نام برده شده بود.
:
متن زیر که از طریق «تماس با ما» و نه به شکل رسمی به دست تابناک رسیده است به نظر جوابیه رضا مصطفوی طباطبایی به خبر تابناک میباشد که تابناک بعد از بررسی متن در خصوص انتشار آن اقدام میکند. متن این جوابیه به شرح زیر است:
:
مدیریت محترم سایت تابناک:

با عرض سلام و ادب و خسته نباشید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان عطف به مطلب منتشر شده در تاریخ ۸ تیر در خصوص اینجانب رضا مصطفوی طباطبایئ، همانطور که مستحضر هستید بر اساس قوانین دین مبین اسلام حفظ آبروی افراد از اهٌم واجبات بوده و امیدوارم که سایت محترم تابناک نسبت به انتشار جوابیه اینجانب در اسرع وقت اقدام نماید.
:
۱ – متآسفانه درج این مطلب به صورت گزینه ای و انتخابی به شما اعلام شده و با قصد سیاسی کردن موضوع این مطلب طراحی شده است. قصد و نیت خاص که جهت مبرا نمودن مجریان اصلی این موضوع و دهها مورد دیگر در شرکت تآسیسات دریایی در ۱۰ سال گذشته وجود دارد. اکنون با تمام تلاش خود سعی در دستچین کردن اخبار در جهت منافع عده ای خاص نموده و با نشر اخبار کذب سعی در مبرٌا نمودن خود مینمایند. بدیهی است سرنخ تمامی این موضوعات که حجم مالی آن بیشتر از ۵۰۰ میلیون یورو خواهد بود از مسیر مشاور مدیر عامل تآسیسات دریایی آقای مراد. ش گذشته است. بیان کردن نحوه حضور ایشان در ارگانها و معرفی افرادی در سازمانهای دخیل و عملیاتی که ایشان در این خصوص انجام داده اند ممکن است اخلاقی نبوده ، لیکن تمام این موارد به دستگاههای ذیصلاح ارائه گردیده و مطمئن هستم که در مسیر قانونی و طی شکایت شرکت ملی نفت از بعضی از افراد و ممنوع المعامله کردن و ممنوع الخروج کردن این افراد عدالت در مسیر صحیح پیش خواهد رفت و عوامل واقعی تخلفات متعدد به سزای اعمال خود از جمله سوء استفاده از عواملی مانند رانت، قدرت و نفوذ در مجموعه های امنیتی خواهند رسید. قطعاٌ بیان این موضوعات تلاش مضبوحانه توسط افرادی خاص جهت فرار به جلو از واقعییات میباشد.
:
۲ – اصولاٌ طبق قوانین مدنی کشورها بالاخاص قوانین کشور عزیز ما ایران و دین مبین اسلام حفظ آبروی افراد قبل از صدور حکم توسط دادگاه واجب بوده و متآسفانه در سایت محترم تابناک قبل از صدور حکم دادگاه و بدون صبر و درایت و حفظ آبروی افراد اقدام به نشر این موارد که کذب محض بوده نموده است و مسیر قانونی در مورد این مورد در حال پیگیری مراجع قانونی میباشد. متآسفانه استفاده از رانت و پول جهت تخریب افراد در رقابتهای تجاری سیاسی امری عادی شده است و لیکن در نهایت تنها ناظر و حکم دهنده خداوند خواهد بود، هرچند که جماعتی این چنین ناجوانمردانه و بدون رعایت هرگونه اخلاق نسبت به تخریب دیگران اقدام کنند.
:
۳ – قطعاٌ لازم بذکر این موضوع در این فضا نیست لیکن اینجانب طی ۱۵ سال گذشته، همراه با فعالیت اقتصادی که منکر آن نیستم، بیش از ۷۰% تجهیزات بالادستی صنعت نفت و گاز را وارد کشور نموده و در حال حاضر به عنوان یک فرد که بیش از ۱۷ سال خارج از کشور زندگی کرده در نقش یک سرمایه گذار خارجی بیش از ۲۰۰ میلیون یورو انواع و اقسام تجهیزات را وارد مملکت نموده و شرکتها و اشتغال قابل توجهی طی سالهای گذشته در داخل کشور ایجاد نموده و مدیران صنعت نفت از این موضوع آگاهی کامل دارند و تا به امروز کوچکترین قطعه ای از کشور خارج نکرده ولی متآسفانه بعضی از ارگانهای نظارتی و افراد خودسر به همراهی مشاور مدیر عامل شرکت تآسیسات دریایی قصد در تخریب و ممانعت از ورورد اینجانب به کشور نموده اند.
:
خواهشمند است در اسرع وقت به درج تکذیبیه اینجانب اقدام نموده و امیدوارم با توجه به اصول اخلاقی و شناختی که مدیران شما نسبت به خانواده اینجانب داشته و با کمی بررسی متوجه خواهید شد که متآسفانه مطالب ذکر شده کذب محض بوده و فقط سناریویی جهت نشر در سایت تابناک طراحی شده است.
:
با تشکر از حسن توجه شما
رضا مصطفوی طباطبائی

./.

– .

ممتاز نیوز » اقتصاد
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.