وایسا دنیا من می خوام پیاده شم!+ تصاویر

۸ م دیماه ،

با تشکر از شما که بعضی خوب و بعضی بد؛ اما من همه شما را دوست دارم. امیدوارم زندگی خوبی داشته باشید. می دانم که اکنون زمان رفتن من نیست؛ اما بیش از این طاقت زندگی ندارم. پس امشب من به زندگی خود پایان می دهم. کریسمس مبارک ……. بدرود!

به همه دوستان و خانواده ام در فیس بوک: با تشکر از شما که بعضی خوب و بعضی بد؛ اما من همه شما را دوست دارم. امیدوارم زندگی خوبی داشته باشید. می دانم که اکنون زمان رفتن من نیست؛ اما بیش از این طاقت زندگی ندارم.پس امشب من به زندگی خود پایان می دهم. کریسمس مبارک ……. بدرود!

 به گزارش ممتازنیوز، این پیغام Antjuan Miguel Colvin، جوان ۲۱ ساله ای است که قبل از تصادف، در صفحه فیس بوک اش به اشتراک گذاشته شده است؛ بدون آن که دقیقا معلوم باشد چرا وی خودکشی کرد. و بدون این که کسی از دوستان یا خانواده اش آن را جدی بگیرد.

دوستانش، می گویند او همیشه می خندید و در خنداندن دیگران مهارت داشت. در صفحه فیس بوکش هم عکس های بسیاری هست که این امر را تأیید می کند. وی زیر یکی از عکس هایش نوشته بود: پشت لبخندهای من دنیایی از درد پنهان است. شما خیال می کنید مرا می شناسید و درک می کنید؛ اما هرگز چنین نیست!

پست خداحافظی Antjuan Miguel Colvin

جایی که او با ترنی که حدود ۷۵ مایل سرعت داشت، تصادف کرد


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.