ورک‌شاپ عکاسی یک ایرانی در معتبرترین گالری ژاپن

۱۸خردادماه،

مجید سعیدی، عکاس و هنرمند ایرانی در یکی از معتبرترین گالری‌های ژاپن ورکشاپ عکاسی برگزار می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، مجید سعیدی که تاکنون جوایز معتبر متعددی را دریافت و ورکشاپ‌هایی نیز در افغانستان، قطر، عراق و ایران برگزار کرده، در گالری RPS که پس از موزه ملی ژاپن، معتبرترین مرکز هنرهای تجسمی این کشور بشمار می‌رود، ورک‌شاپ عکاسی برگزار می‌کند.

این گالری هر سال ورک‌شاپ‌های عکاسی با حضور عکاسان بنام بین‌المللی برگزار می‌کند که برای اولین بار ورک‌شاپی با حضور یک عکاس ایران برگزار می‌شود. سعیدی در این ورک‌شاپ سه روزه که از ۱۳تا۱۵ جولای (۲۲ تا ۲۴ تیرماه) با عنوان جنگ برای زندگی در توکیو برگزار می‌شود. با عکاسان شرکت کننده گفتگو خواهد کرد و پس از بررسی عکس هایی که برای شرکت در این ورکشاپ گرفته شده است، کلاس عملی برگزار می گردد.

RPS یک گالری تحت سرپرستی اعضا در توکیو است که مجموعه ای از فعالیتهای عکاسانه مانند برگزاری نمایشگاه، برپایی ورکشاپ، برگزاری رخدادها، انتشار یافتن کتابهای عکاسی، اقامت برای عکاسان، گرنت عکاسی و … را انجام می دهد. این نهاد فعالیتهای خود را در سال ۲۰۰۰ با یک وب پایگاه اینترنتی و مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های عکس آغاز کرده است و یکی از بزرگترین گالری‌های عکس در ژاپن را در اختیار دارد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.