وزیر کشور اول مهر به کمیسیون شوراها می‌رود / دعوت از قالیباف برای حضور در این کمیسیون

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از حضور شهردار تهران و وزیر کشور در جلسات آتی کمیسیون متبوعش خبر داد.

“محمدابراهیم رضایی” نماینده مردم خمین و نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از حضور وزیر کشور در جلسه سه‌شنبه آینده (یکم مهرماه) کمیسیون متبوع خود خبرداد و گفت: “عبدالرضا رحمانی‌فضلی” در این نشست گزارشی از وضعیت کشور و عملکرد وزارت‌خانه متبوعش به اعضای این کمیسیون ارائه خواهد کرد.   
 
وی ادامه داد: همچنین وزیر کشور در این نشست پاسخگوی جمعی از نمایندگان خواهد بود که بیشترین سوالات آنها مربوط به موضوع تقسیمات کشوری و امنیت مرزهای کشور است.   
 
نایب رئیس کمیسیون شوراها اظهار داشت: همچنین دعوت از “محمدباقر قالیباف” شهردار تهران برای رسیدگی به مشکلات موجود این کلان‌شهر یکی دیگر از برنامه‌های این کمیسیون پس از بازگشایی مجلس خواهد بود.   
 
رضایی با بیان اینکه بازنگری و پیش‌نویس طرح نحوه فعالیت احزاب از اولویت‌های کاری این کمیسیون پس از تعطیلات مجلس است، یادآور شد: بازنگری قانون انتخابات شوراها نیز در این کمیسیون مراحل پایانی خود را طی می‌کند که پس از نهایی شدن آن اصلاح وظایف، اختیارات و مسئولیت‌های شوراها که در حال حاضر مشکلات زیادی در کشور دارند، از دیگر اولویت‌های کاری این کمیسیون خواهد بود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.