وزیر کشور: کاندیداها به نتیجه انتخابات احترام بگذارند/ فکر نمی‌کنم مدارس شنبه تعطیل شود

در ادامه گزیده ای از پاسخ های مصطفی محمدنجار که صبح امروز در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات وزارت کشور سخن می گفت به نقل از ایسنا می آید:

  • با توجه به آغاز رای‌گیری از ساعت ۸ صبح در هر ۱۴ هزار ۳۰۰ شعبه در سراسر کشور، کار انتخابات بصورت روان جریان دارد و مردم عزیز ما از ساعات آغازین صبح، کار رای‌دهی خود را آغاز کردند. رهبر عزیزمان از همان ساعات اولیه صبح در پای صندوق رای حضور یافتند و از مدرم عزیزمان هم تشکر می‌کنیم که سعی دارند کار نیمه‌تمام خود را به اتمام برسانند.
  • همکاران ما لحظه به لحظه تمام حرکات را رصد می‌کنند. سعی می‌کنیم حداکثر تا ۲۴ ساعات آینده نتایج انتخابات را به مردم اعلام کنیم.
  • همچنین از کاندیداها و هواداراشان تقاضا داریم به رایی که از صندوق‌ها بیرون می‌آید احترام بگذارند و نتیجه هرچه شد، بپذیرند و تمکین کنند تا ما بعد از انتخابات نیز شاهد آرامش باشیم.
  • در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم نسبت به مرحله دوم دوره‌های قبلی انتخابات مشارکت بالاتری به چشم می‌خورد. تا الان گزارش سوئی نداشتیم و ان‌شاءالله تا آخر وقت نیز گزارش تخلف نداشته باشیم. رعایت قانون برای ما مهم است و نه فراقانونی عمل کردن و نه عدول از قانون را نمی‌پذیریم.‌
  •  ما از طریق سامانه ملی تمام فعل و انفعالات و تمام شعبه‌ها را رصد می‌کنیم و هر لحظه مشخص می‌شود که چه تعداد به چه شعبه‌ای مراجعه کرده‌اند و ما در واقع در هر لحظه از حجم آراء اطلاع داریم و روند انتخابات بسیار مطلوب جریان دارد. در این دوره عوامل بیشتری را وارد کار کردیم و سامانه جامع بسیار کمک می‌کند تا بتوانیم نتایج انتخابات را هرچه زودتر اعلام کنیم.
  • هشت صبح تا شش بعدازظهر زمان رای‌گیری است و این زمان را در هر استانی که لازم باشد تمدید می‌کنیم.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.