وظیفه دانشگاهیان برای عملیاتی‌کردن شعار سال خطیرتر از سایر اشخاص است

۲۳خردادماه،

رییس دانشگاه پیام‎نور لرستان، گفت: قانون‌مداری و ولایت‌مداری همه مردم شریف و کاندیداها، یکی از نمادهای کیفی حماسه سیاسی است.

دکتر محمدرضا جعفری در گفت‎وگو با خبرنگار دانشگاهی (ایسنا) منطقه لرستان، ضمن اشاره به تحقق شعار سال، افزود: حماسه اقتصادی در گرو خلق حماسه سیاسی است.

وی افزود: انتخابات در هر جامعه بیانگر اراده آزاد ملت برای تعیین سرنوشت خود به شمار می‌رود که در همین راستا جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار مردم سالاری دینی در دنیا در شرف خلق حماسه‌ای دیگر در ۲۴ خرداد ماه است.

وی با بیان اینکه حماسه‎سازان انتخابات در طول ۳۴ سال همیشه مردم بوده‌اند، تصریح کرد: نقش‎آفرینی مردم با حضور و مشارکت بالا سبب ثبات نظام و امنیت اجتماعی و پیشرفت کشور شده است.

جعفری ادامه داد: انتخابات پرشور غرور و سربلندی ملی و یاس و ناامیدی را در دل دشمنان این مرز و بوم به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این برهه زمان که چشم دنیا به نتیجه این انتخابات دوخته شده است، اظهارکرد: بی شک وظیفه دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته، جهت عملیاتی کردن شعار سال خطیرتر از سایر اشخاص جامعه است.

رییس دانشگاه پیام‎نور لرستان ادامه داد: از این رو وظیفه مسلم جامعه دانشگاهی در واکاوی و تشریح شعار سال برکسی پوشیده نیست، بنابراین با تأسی به فرمان مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی با بصیرت و هوشمندی مثال‌زدنی در عرصه انتخابات برگ زرینی دیگر در تاریخ ولایتمداری جمهوری اسلامی ایران را رقم خواهد زد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.