وعده استخدام با نیت کلاهبرداری

۰۶اردیبهشت،

رییس پلیس فتا استان فارس از شناسایی مدیر شرکتی جعلی در شیراز که با وعده استخدام، مبالغ بسیاری را از هموطنان ما در سراسر کشور کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ حسینی گفت : در راستای انجام وظائف پلیس فتا و کاهش تخلفات و جرایم در فضای مجازی، کارشناسان پایگاه اینترنتیی را که از طریق استخدام اقدام به کلاهبرداری از هموطنان در سراسر کشور کرده بود، شناسایی و اقدامات لازم را آغاز کردند.
وی افزود: طی بررسی های انجام شده مشخص شد این شرکت که اقدام به استخدام ۶۰۰۰ نفر به عنوان نماینده در تمام استان ها جهت جمع آوری اطلاعات واحدهای صنفی و درج در نرم افزاری که قرار بود در آینده طراحی شود کرده بود و از هرکدام از متقاضیان استخدام و واحد صنفی مورد نظر مبلغی را دریافت کرده بود.  
سرهنگ حسینی ادامه داد: در ادامه رسیدگی به پرونده مدیر شرکت در شیراز شناسایی و به این یگان احضار شد و به جهت جلوگیری از تضییع حقوق هموطنان، پایگاه اینترنتی شرکت مزبور مسدود و وجوه اخذ شده به شماره حساب متقاضیان استخدام مسترد شد.
رییس پلیس فتا استان فارس به هموطنان بالاخص جوانان جویای کار اخطار داد: هوشیار باشید زیرا شیادان در همه حال منتظر فرصت و موقعیتی می باشند تا از بی اطلاعی شما سوءاستفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری کنند و به تازگی با عنوان ایجاد شغل پردرآمد اقدام به این کار کرده اند، لذا به هر آگهی استخدام که در پایگاه اینترنتی ها ملاحظه می کنید اعتماد نکنید و به راحتی اطلاعات شناسنامه ای و وجه ابلاغی را در اختیارشان نگذارید./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.