وقت کشی آل‌خلیفه برای ادامه جنایت

رییس شورای بین المللی حمایت از محاکمه عادلانه و حقوق بشر، درباره ادامه وقت کشی رژیم آل خلیفه و نقض حقوق بشر در بحرین هشدار داد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ “عبدالحمید دشتی”روز جمعه به شبکه العالم گفت: رژیم بحرین وقت کشی می کند و به کشتار و تغییر بافت جمعیتی کشور ادامه می دهد؛ لذا باید اقدام فوری به منظور افشای دروغ پردازی های آل خلیفه به عمل آید.

رییس شورای بین المللی حمایت از محاکمه عادلانه و حقوق بشر، افزود: اتهامات علیه مخالفان زندانی ساختگی است و آنان اسیر رژیمی هستند که خود را فراتر از قانون دانسته و به حقوق بشر و موازین و توافقنامه های بین المللی پایبند نیست.

وی ادامه داد: رژیم کوشید وجهه مخالفان را مخدوش کند، لذا به این منظور مزدوران زیادی را در رسانه های گروهی اجیر کرد که البته موضوع تازه ای در رژیم بحرین نیست.

دشتی افزود: وزیر خارجه بحرین در نشست ژنو مخالفان را به گفت وگو دعوت کرد، ولی با این حال با واکنش سازمانهای مدافع حقوق بشر مواجه شد و حتی برای آنکه پاسخی ندهد در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرد؛ همه اینها دستاوردی مهم برای مبارزان بحرین در سطح بین المللی است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.