ویژه برنامه های دهه فجر در اردبیل

۳۰م دیماه ،

صداوسیمای مرکز اردبیل به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی اقدام به تولید برنامه های مختلفی برای این ایام کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ برنامه “سلام ساوالان” در ۱۲ برنامه ۵۰ دقیقه ای بصورت زنده هر روز از ساعت ۷ صبح به تهیه کنندگی آصف افسرده دل و گویندگی سیدحسین موسوی پخش می شود و خدمات نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در نقاط مختلف استان با دعوت از فرمانداران و بخشداران و مسئولان دستگاههای اجرایی بررسی می کند.

برنامه رادیویی”انقلاب بایرامی ” به تهیه کنندگی فرشید زبوری به تعداد ۱۰ برنامه از ۱۲ بهمن ماه هر روز  به مدت ۹۰ دقیقه پخش می شود، این برنامه با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب در مناطق مختلف استان بویژه مناطق محروم شامل بخش های مسابقه ، گفتگو با مسئولان ، گزارش از دستاوردهای انقلاب در روستاها، مصاحبه با خانواده شهدا و بیان خاطره از دوران پیروزی انقلاب و… است .همچنین در برنامه خانواده که هر روز از ساعت ۱۱ آغاز می شود به نقش زنان و بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت می شود. معرفی شهدای انقلاب در برنامه ایثار نمونه لری به تهیه کنندگی میلاد منیری، معرفی دستاوردهای انقلاب در روستاها و مناطق محروم در برنامه کندیمیز به تهیه کنندگی حسن کامرانی مقدم از دیگر برنامه های صدای مرکز اردبیل می باشد.

“فجربایرامی ” در قالب ترکیبی نمایشی به تهیه کنندگی عالیه هادی و با اجرای داوود انوشا و جواد ستونه برای دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است که به تعداد ۱۲ برنامه ۵۰ دقیقه ای هر شب با بخش های نمایش ، موسیقی های بومی محلی، سرودهای انقلابی، میان پرده های طنز ، خاطره گویی و مسابقه تلفنی و پیامکی پخش می شود.

برنامه صبحگاهی “سلام صاباحوز خیر” که بصورت ویژه در ایام دهه فجر هر روز  به مدت ۵۰ دقیقه پخش می شود. این برنامه از برنامه های شاد ومفرح سیمای مرکز اردبیل است که در این ایام با آیتمهایی نظیر تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، پخش سرودهای انقلابی و موسیقی های شاد محلی، دعوت از مسئولان دستگاههای اجرایی استان، دعوت از خانواده های معظم شهدا و … پخش می شود.

همچنین برنامه های خانواده، کودک و نوجوان، کندحیاتی ، مجله اقتصادی و جشن شهرستانها از تولیدات مرکز و مستند خانه پهلوی، مستند روح الله و مستند پیروزی یک ملت و… از جمله برنامه هایی است که در این ایام از سیمای مرکز اردبیل پخش می شود.

واحد اطلاعات و خبرها مرکز در ایام دهه فجر خبرها و رویدادها و دستاوردهای جدید را در بخش های مختلف خبری اعم از گزارشهای تولیدی خبری ، گفتگوی ویژه خبری ، نگاه روز، تحلیل و تفسیرخبر در خصوص نقش بانوان استان در انقلاب، تهیه گزارش از نقش مساجد به عنوان پایگاه انقلاب در پیروزی انقلاب، تهیه گزارش دربارهٔ شهدای انقلاب به اطلاع مردم می رساند.

همچنین پوشش راهپیمایی عظیم مردم استان در روز ۲۲ بهمن و پوشش خبرها رویدادها از جمله برنامه های این واحد در ایام مبارک فجر است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.