وکیل برانکو: پرسپولیس به خاطر بی احترامی به رای فیفا، مجازات می‌شود

وکیل سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید کنترل پرونده این مربی در کمیته انضباطی فیفا خارج از دست او است و کمیته قضایی فیفا پرسپولیس را مجازات خواهد کرد.

دارو بوشیچ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس به موکلانش اظهار کرد: امروز آخرین فرصت کمیته انضباطی بود. باشگاه تا این لحظه به برانکو ۱۵درصد ، زلاتکو ۵ درصد ، ایگور ۵ درصد و مارکو ۹۹ درصد پرداخت کرده است. در واقع باشگاه  در مجموع برای کل مطالبات موکلان من ۱۹ درصد را پرداخت کرده است. ما قبلاً کمیته انضباطی فیفا را از پرونده‌ی دستیاران مطلع کرده‌ایم. با این حال برانکو تصمیم گرفته است یک روز دیگر به این باشگاه فرصت بدهد. اما به احتمال زیاد آنها نمی‌توانند بیش از ۳۰ درصد به وی پرداخت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر باشگاه پرسپولیس باخطر محرومیت و جرایم احتمالی کمیته انضباطی فیفا روبه‌رو است یا خیر، گفت: روند پرونده در کمیته‌ انضباطی فیفا پیگیری می‌شود و  کاملا از  کنترل ما خارج است. کمیته انضباطی فیفا بدون سوال از ما  باشگاه را به دلیل بی احترامی به تصمیم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان مجازات می کند.

وکیل برانکو خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواستم باشگاه پرسپولیس با محرومیت روبه‌رو شود اما به نظر می‌رسد برای وصل مطالبات موکلانم، باید پرونده را پیگیری می‌کردیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.