یارولیم: هر دو تیم دوست داشتند برنده‌شوند

 کارل یارولیم پس از تساوی بدون گل برابر سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: سپاهان مثل ما دوست داشت برنده باشد. ما بازی خوبی انجام دادیم. سپاهان در نیمه دوم بیشتر توپ‌هایش را پشت محوطه جریمه می‌انداخت. مساوی نتیجه خوبی است و امیدوارم در بازی برگشت و مقابل تماشاگران خودمان پیروز شویم.

سرمربی الاهلی در مورد اینکه بازی‌ در مرحله قبلی با سپاهان چقدر روی شناخت او تاثیر داشت، گفت: سپاهان را آنالیز کرده بودیم. سپاهان در حمله خوب ظاهر شد و در میانه میدان هم قوی بود. انشاءالله در بازی برگشت دیگر تساوی وجود ندارد.

یارولیم در پاسخ به اینکه تساوی در اصفهان تضمین کننده صعود تیم شما است یا نه، گفت: نتیجه صفر – صفر چیزی را مشخص نمی‌کند. امیدوارم در برگشت نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.

سرمربی الاهلی عربستان در مورد وقت کشی بازیکنان این تیم با وجود مربیان خارجی، گفت: به بازیکنان‌مان همیشه توصیه می‌کنیم از تمام ثانیه‌های بازی استفاده کنند اما این بستگی به شرایط بازیکن و پزشکی که وارد زمین می‌شود هم دارد. این موارد به بازیکن و پزشک مربوط می‌شود و نمی‌توانیم در آن دخالتی کنیم.

وی در مورد وقت کشی هنگام تعویض مورالس، گفت: مورالس دید که می‌خواهد تعویض شود اما به دلیل اینکه ضربه ایستگاهی بود می‌خواست قبل از خروج گلزنی کند و به همین دلیل تاخیر کرد و نمی‌خواست از زمین بیرون بیاید. او ضربات ایستگاهی را خیلی خوب می‌زند.

دیدار برگشت دو تیم ۱۱ مهر در عربستان برگزار می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.