یواخیم لو: کارت قرمز همه ما را متعجب کرد

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است که ده نفره شدن تیمش در دیدار دوستانه با آرژانتین، کار را برای مهار گلزنان آرژانتینی سخت کرد.

به گزارش گل در جریان این دیدار دوستانه که دیشب در فرانکفورت برگزار شد و با شکست ۱-۳ آلمان مقابل آرژانتین همراه بود، رون روبرت زیلر از ترکیب آلمان اخراج شد.

بعد از شروعی قابل قبول از سوی دروازه بان هانوفر در این بازی، او مجبور شد تا به خاطر خطایی که برروی خوسه سوسا مرتکب شده، زمین بازی را ترک کند و همین موضوع سبب لغزش بیشتر ژرمن ها در این بازی بود.

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در پایان این دیدار دوستانه به خبرنگاران گفت:« ما ۲۰ یا ۲۵ دقیقه خیلی خوب داشتیم ولی کارت قرمز همه ما را متعجب کرد و بعد از آن هم که تیم حریف به گل رسید. بعد از آن است که کار کردن مقابل بازیکنان تراز اولی مثل مسی، ایگواین و دی ماریا سخت می شود.»

لو درادامه صحبتهایش به وب سایت DFB.de گفت:« ما چند اشتباه تاکتیکی داشتیم ولی بازیکنانم توان توانشان را به کار گرفتند. وقتی که یک بازیکن از تیم حریف کمتر داری، خیلی سخت است که بتوانی حریف را مهار کنی. در بیست دقیقه اول، ما این کار را کردیم ولی بعد از آن دیگر نتوانستیم.»

در جریان این بازی، سامی خدیرا یک گل به خودی را هم وارد دروازه ژرمن ها نمود و در پایان بازی بلافاصله از هواداران آلمانی عذرخواهی کرد و گفت:« نتیجه بازی شایسته نبود ولی با اندکی شانس می توانستیم به یک تساوی دست بیابیم. من به خاطر گل به خودی متاسفم. این اولین باری بود که من گل به خودی زده ام.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.