پادوانی ۱۰۰ هزار دلار از استقلال طلب دارد/ جدایی میلیچ و دیاباته کذب است

باشگاه استقلال اعلام کرد جدایی میلیچ و دیاباته از آبی‌پوشان پایتخت صحت ندارد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره طلب فورکل، مربی سابق این تیم اظهار کرد: طلب ایشان حدود ۱۹ هزار دلار است و در پایان وقت اداری امروز (سه‌شنبه) به وقت اروپا مهلت پرداخت طلب او به پایان می‌رسد. باشگاه در تلاش است که این پول را امروز یا در روزهای آتی واریز کند. چون این حکم قطعی است مبلغی به این پول اضافه نمی‌شود و تسویه خواهد شد. از فیفا می‌شود مهلت دیگری گرفت و امیدوارم مشکلی از این بابت پیش نیاید.

او درباره شکایت‌های دیگر از باشگاه استقلال گفت:‌ در خصوص آقای پادوانی حکم ایشان پیچیدگی خاصی پیدا کرده است. بحث غرامت در مطالبات ایشان مطرح شد که با پیگیری‌هایی که انجام شد این مسال منتفی شد. مطالبات او دقیقا حکم فیفاست که حدود ۱۰۰ هزار دلار طلب این بازیکن است. آقای پادوانی در اولویت پرداخت‌های ما قرار دارد و اسرع وقت مطالبات ایشان پرداخت می‌شود. آقای سعادتمند یک پیام به شکل شخصی به او ارسال کرد و از این بازیکن دلجویی کرد چون مدیرعامل استقلال می‌خواهد در سریع‌ترین زمان ممکن مطالبات این بازیکن پرداخت شود و بشود کمک‌هایی بیش از این با توجه به شرایطی که دارد به او کرد.

وی در رابطه با پرونده‌های بازیکنان خارجی این تیم گفت: امروز خبری درباره جدایی میلیچ و دیاباته منتشر شد. با وکلای این دو بازیکن صحبت شده است و مساله جدایی این دو بازیکن صحت ندارد.

او درباره پرونده مربیان سابق استقلال همچون وینفرد شفر و آندره‌آ استراماچونی خاطرنشان کرد: این پرونده‌ها هنوز به حکم قطعی نرسیده و در دست بررسی است.

او درباره بیانیه بازیکنان علیه مدیریت این باشگاه خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال طبق قراردادشان باید مبالغی را دریافت می‌کردند و این مساله مربوط به چند وقت اخیر نیست. آن‌ها با این کار می‌خواستند صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند و فکر می‌کردند با این کار به نتیجه می‌رسند اما این حرکت با اطلاع باشگاه نبوده و کاملا خودجوش بوده است و قضاوت‌های مختلفی در این قضیه صورت گرفت.

او درباره سکونت معاون سابق ورزشی باشگاه استقلال در منزلی که ماهانه ۱۸ میلیون تومان توسط باشگاه پرداختی داشته است تاکید کرد: چون این تصمیم در مدیریت قبلی گرفته شده بود صحبتی نمی‌کنم اما آقای سعید رمضانی با حفظ سمت و با تشخیص آقای سعادتمند به عنوان سرپرست معاون ورزشی باشگاه استقلال انتخاب شدند تا از تجارب ایشان بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.