پاسخ نماینده زرند به خبر آنلاین:پول نداشتیم پیمانکار هم کار را رها کرد و رفت

۲۰م دیماه ،

اما گاهی این نیازها آن طور که باید بر آورده نمی شود واز این نظر مشکلاتی برای ساکنین شهر ها بخصوص شهر های کوچک تر به وجود می آید در همین زمینه سمیه از زرند کرمان برای خبر آنلاین نوشته:
چرا ساخت و ساز و تکمیل ساختمان تازه بیمارستان سینای شهرستان زرند استان کرمان که از مصوبات سفرهای استانی هیئت محترم دولت به استان کرمان بود چند ماه متوقف شده است ؟ در صورتی که باتوجه به جمعیت بالای شهرستان و وجود صنایع مادر و بزرگ صنعتی منجمله کارخانه های کمک سازی و قطران ، واگن سازی ، کنستانتره سنگ آهن و کارخانه های در حال احداث فولاد و گندوله سنگ آهن همچنین معدن غنی ذغال سنگ و سنگ آهن و همچنین پوشش دادن امور درمانی به شهرستانهای کوهبنان و راور احداث ساختمان تازه بیمارستان سینای زرند ضروری به نظر میرسد . لازم به ذکر است طبق برنامه ساختمان مذکور میبایست در آبان تکمیل گردد . تقاضا دارریم نسبت به تکمیل و بهره برداری از ساختمان مذکور اقدام شایسته و عاجل به عمل آورند .
واما حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:پروژه های عمرانی بسیاری در حال حاضر در دولت وجود دارد ودولت هم نیز در آخرین مصوبه خود تنها ۱۸درصد بودجه به پروژه های عمرانی تخصیص داد که خب با ۱۸درصد کاری نمی شود کرد وبه همین سبب پیمانکار بیمارستان سینا کار را نیمه کاره رها کرده ورفته بهرحال امیدوارم با اعتباراتی که برای سال آینده پیش بینی شده است اماکن مهمی مثل بیمارستانها نیز به یک سروسامانی برسند تا مردم بتوانند از آن ها استفاده کنند.
۴۵۲۳۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.