پاگانی زوندا یک اتومبیل استثنایی + عکس

پاگانی زوندا نخستین بار در سال ۱۹۹۹ ظهور کرد و از آن پس به یک اتومبیل اسطوره‌ای تبدیل شد. آخرین مدل این مارک با نام پاگانی زوندا روولوسیون در سالن اتومبیل ژنو ۲۰۲۴ مانند یک جواهر بی همتا می درخشد.

به گزارش به نقل از جام جم آنلاین، هشتاد و چهارمین سالن اتومبیل ژنو از روز ششم تا ۱۶ مارس (۱۵ تا ۲۵ اسفند) درهایش را به روی بازدیدکنندگان گشوده است. شرکت های بزرگ و کوچک اتومبیل سازی آخرین مدل های خود را در این سالن به نمایش گذاشته اند.

Pagani Zonda 2014

در فرصت های مناسب گزارش هایی را در مورد سالن اتومبیل ژنو ارائه می کنیم. اما این گزارش فقط اختصاص اتومبیل پاگانی زوندا روولوسیون دارد که مانند جواهری در این سالن چشم ها را به خود خیره کرده است.

Pagani Zonda 2014

پاگانی یک سازنده ایتالیایی کوچک است. این سازنده اتومبیل های استثنایی و سفارشی به لطف توانایی ها و مشخصات بی نظیر مدل زوندا به شهرت رسید.

Pagani Zonda 2014

زوندا در سال ۱۹۹۹ تولید شد ، در حالی که هوآیرا جانشینش در سال ۲۰۱۲ عرضه شد، اما زوندا هنوز حاضر به ترک صحنه نیست. با این همه ، زمان آن فرا رسیده که این سوپر اتومبیل که طرفداران زیادی دارد ، خود را کنار بکشد.

Pagani Zonda 2014

اما هوراچیو پاگانی آدمی احساساتی است و با تولید مدل منحصربفرد پاگانی زوندا روولوسیون آخرین تقدیر را از اتومبیلی که خلق کرده است، به عمل آورد.

Pagani Zonda 2014

پاگانی زوندا روولوسیون مجهز به موتوری ۱۲ سیلندر ۶٫۰۱ سی سی به قدرت ۸۰۰ اسب بخار است. وزن آن فقط ۱۰۷۰ کیلو گرم است. گشتاور آن ۷۳۰ نیوتن متر است که به آن اجازه می دهد که فقط در ۲٫۷ ثانیه سرعتش از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

Pagani Zonda 2014

سرعت آخرین مدل پاگانی ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت است. طراحی آئرودینامیک و خلاقانه این مدل همه نگاه ها را به خود خیره می کند.

Pagani Zonda 2014

نکته دیگری که بر شهرت این اتومبیل استثنایی می افزاید، قیمت آن است. قیمت پاگانی زوندا روولوسیون ۲٫۲ میلیون یورو بدون احتساب مالیات است. در واقع، این مدل گران ترین اتومبیلی است که در سالن ژنو حضور دارد.

تاکنون یک راننده خوشبخت مدل پاگانی زوندا روولوسیون سفارشی اش را دریافت کرده است.

The post پاگانی زوندا یک اتومبیل استثنایی + عکس appeared first on .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.