پایانی بر تعطیلی روزنامه‌ها – ایسنا

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا با انتشار اطلاعیه‌ای، از نشر نسخه کاغذی رسانه‌ها از شنبه (۲۳ فروردین ماه) خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است:

«بی‌شک تلاش شبانه‌روزی همکاران رسانه‌ای در سطح ملی و استانی برای ایفای نقش موثر و پیشگام اطلاع‌رسانی در مقابله با کرونا بیش از گذشته نمایان شد و جا دارد از تلاش مستمر و ۲۴‌ساعته سربازان گمنام نظام اطلاع‌رسانی کشور در صحنه مقابله با کرونا تقدیر و تشکر به‌عمل آید.

به اطلاع می‌رساند با عنایت به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند از روز شنبه (۲۳ فروردین ماه) در سراسر کشور کلیه نشریات چاپی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، امکان انتشار خواهند داشت.
 
همچنین نظر به اهمیت و نقش موثر نسخه چاپی رسانه‌ها و هماهنگی به عمل آمده با مسولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در شهر تهران نیز که طرح فاصله گذاری هوشمند از روز ۳۰فروردین اجرا می‌شود، چاپ نشریات  شامل این محدودیت نخواهد بود و روزنامه ها و نشریات چاپی می توانند از روز ۲۳ فروردین، فرآیند تولید، چاپ و توزیع  را آغاز کنند.
 
بدین ترتیب در کلیه نقاط کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب و رعایت تمام جوانب برای پیشگیری از شیوع کرونا در مراحل تولید، چاپ و توزیع توسط مدیران رسانه‌ها از روز ۲۳ فروردین، انتشار نسخه کاغذی روزنامه ها و سایر نشریات بلامانع خواهد بود.»

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.