پایان اکران «روزهای زندگی» / باران کوثری و رامبد جوان روی پرده می‌روند

به گزارش خبرآنلاین، در جلسه روز دوشنبه  شورای صنفی نمایش مقرر شد «آزمایشگاه» و «شور شیرین» به ترتیب در گروه‌های استقلال و آزادی روی پرده بروند. این دو فیلم از سه‌شنبه هفته بعد به نمایش درمی‌آیند.

«آزمایشگاه» ساخته حمید امجد درونمایه‌ای کمیک دارد. باران کوثری، رامبد جوان و افشین هاشمی در فیلم این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. «آزمایشگاه» که اولین تجربه کارگردانی امجد است، در بخش فیلم‌های اول سی‌امین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

 

این فیلم داستان یک جوان خجول شهرستانی است که با رتبه اول از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و برای استخدام به آزمایشگاه یک بیمارستان می‌آید، اما از لحظه اول با روابط و رقابت‌های آشکار و پنهان حرفه‌ای و عاطفی مواجه می‌شود. 

«شور شیرین» به کارگردانی جواد اردکانی فیلمی در حوزه دفاع مقدس است. رضا رویگری، ماه چهره خلیلی، حمید عمارلو، شبنم قلی‌خانی، علی کشوری، مهرداد شیرعلی، مجتبی ودودی، منوچهر امیریان در این فیلم بازی می‌کنند.

 

در خلاصه داستان «شور شیرین» آمده است: حمید میرابی به همراه خانواده‌اش عازم کردستان است تا در مراسم ازدواج پسرش شرکت کند. مینی بوس آن‌ها گرفتار کمین ضدانقلاب می شود و آن‌ها اسیر می‌شوند .کاوه و نیروهایش درتلاش هستند تا به شکلی آنها را آزاد کنند اما ….

 

«شور شیرین» پنجمین فیلم بلند جواد اردکانی است. او فیلم‌های «به کبودی یاس» و «سبیل مردونه» را در کارنامه دارد.

  

۵۸۲۴۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.