پایان بررسی‌های اتحادیه اروپا روی استانداردهای مخابراتی منطقه

۱فروردین ۱۳،

 

اتحادیه اروپا به دنبال اعلام نگرانی‌های خود در مورد نحوه سازگاری استانداردهای مخابراتی با شبکه اپراتورهای تلفن‌همراه، به ‌تحقیقات خود روی پنج اوپراتور موبایلی این منطقه پایان داد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مارس قبل کمیسیون اروپا تایید کرد که از ۵ شرکت مخابراتی بزرگ این منطقه با نام‌های Deutsche Telecom، France Télécom، Telefónica، Vodafone و Telecom Italia خواسته است اطلاعات خود را در اختیار این مرکز بگذارند. همچنین در این زمان از سازمان مخابراتی GSMA نیز خواسته شده بود تا اطلاعات خود در مورد نحوه ارایه استانداردها برای سرویس‌های آتی موبایلی و توسعه آن‌ها را منتشر کند. لازم به ذکر است این گروه از شرکت‌های مخابراتی با نام E5 شناخته می‌شوند.
این کمیسیون اعلام کرد که سیاست‌های آن به منظور استانداردسازی فرآیندهایی صورت می‌گیرد که توسط شرکت‌های مخابراتی بزرگ منطقه دنبال می‌شود.
اتحادیه اروپا طی یک سال قبل وضعیت فعالیت‌های مخابراتی گروه E5 و همکاری‌های آن با مرکز GSMA را بررسی کرده است تا امکان توسعه فعالیت‌های دیگر شرکت‌های مخابراتی در این منطقه فراهم شود.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.