پایدارسازی گروه های دوام منطقه ۱۹ در بوستان چیتگر

۱۹خردادماه،

معاون آموزش ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹، از پایدارسازی گروه های دوام منطقه ۱۹ در بوستان چیتگر خبر داد.

مهدی کفشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: گروه های دوام ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹، روز دوشنبه ۲۰ خرداد در بوستان چیتگر پایدارسازی خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: با توجه به عملکرد و رویکرد ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ در سه ماه پایانی سال ۹۱ و سه ماه اولیه سال ۹۲ و دریافت ۳۰۰ سهمیه، از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سهمیه بیشتری در بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ اختصاص داده شده است.
کفشی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: گروه های دوام به دسته های ۶ تایی تقسیم و در سکوهای اسکان اضطراری، چادرهای اسکان را برپا می کنند.
وی ادامه داد: گروه های دوام منطقه ۱۹، در بوستان چیتگر پایدارسازی آموزشی و تفریحی خواهند شد.
کفشی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: افتتاح سکوهای اسکان اضطراری در بوستان های اطراف تهران از جمله بوستان چیتگر، پایدارسازی گروه های دوام منطقه ۱۹ در بوستان چیتگر و بوستان اشخاص در روز دوشنبه ۲۰ خرداد ماه از اقدامات اجرایی این طرح است.
وی در پایان با اشاره به اهداف این طرح افزود: بازآموزی و پایدارسازی گروه های دوام به منظور برپایی چادرهای اسکان اضطراری و امدادرسانی به شهروندان در مواقع بحران و همچنین هماهنگ بودن گروه ها در این رابطه، از اهداف این طرح است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.