«پذیرایی ساده» از چهارشنبه می‌آید / انصراف پخش‌کننده «پله آخر» از اکران فیلمش

۱۱م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین، در آخرین جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم سینمایی «گیرنده» مهرداد غفارزاده از تاریخ ۱۳ دی ماه جایگزین فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» روح‌الله حجازی در گروه قدس شود.

سعید راد، محمدرضا شریفی‌نیا، سیامک اطلسی، پردیس افکاری، میرطاهر مظلومی، نیمار شاهرخ‌شاهی و چکامه چمن‌ماه در «گیرنده» بازی می‌کنند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «قرار است رئیس جمهور از شهری کوچک که مشخص نیست در کجای ایران قرار دارد، بازدید کند. به این سبب اکثر مردم شهر آغاز به نوشتن نامه برای رئیس جمهور می‌کنند و مشکلات خود را در نامه توضیح می‌دهند.»

همچنین فیلم «پذیرایی ساده» مانی حقیقی هم از ۱۳ دی با اتمام اکران «بی‌خود و بی‌جهت» عبدالرضا کاهانی در سینما عصر تازه نمایش داده می‌شود.

در «یک پذیرایی ساده» مانی حقیقی، ترانه علیدوستی، صابر ابر، اسماعیل خلج و سعید چنگیزیان بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «یک زوج متمول شهری در کوهستان را می افتند و بسته های ۵ ملیونی را بین اشخاص تقسیم می کنند.»

همچنین حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: «پخش کننده فیلم سینمایی «پله آخر» از اکران این فیلم در تاریخ ۱۳ دی ماه انصراف داد و فیلم «من و زیبا» که مناسب این ایام است جایگزین «پله آخر» در گروه سینمایی فرهنگ می‌شود.»

کاوش درباره بیانیه روز قبل- ۱۰ دی ماه- کانون کارگردانان سینمای ایران (اینجا) گفت: «اهالی سینما سئوالاتشان از این کانون بسیار ساده است. ۱) رئیس کانون و روسای سابق خانه سینما بعد از به تعطیلی کشانده این خانه در اتقاق فکر حوزه هنری چه می‌کنند. ۲) مجوز ساخت این فیلم‌های میلیاردی به چه قیمت به دست آمده است. ۳) در قلع و قمع کردن فیلم‌های همسنگران دیروز خود چه نقشی داشتید. ۴) چرا در قبال کارهای فراقانونی حوزه که یک سال است سینما را به آشوب کشانده و همه به آن اعتراف دارند عکس العملی نشان ندادید؟ ۵) این سه نفر نماینده خانه سینما با چه فرآیندی انتخاب شدند که ما به عنوان اهالی سینما از انتخاب این نماینده‌ها مطلع نبودیم.»

۵۸۲۴۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.