«پرستویی» تکذیب کرد

جام جم آنلاین: «پرویز پرستویی» که پس از بازی در فیلم «خرس» با هیچ پروژه سینمایی همکاری نداشته، انتشار شایعه کناره‌گیری‌اش از عالم بازیگری را تکذیب کرد.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در این باره به ایسنا گفت: هیچ‌وقت نمی‌توانم بازیگری را کنار بگذارم و اگر احساس کنم مقابل تماشاگر خجالت نکشم، قطعا اولین ‌کاری که پیشنهاد شود قبول خواهم کرد.

او که تکلیف صدور پروانه نمایش آخرین فیلمش «خرس» مشخص نیست، افزود: آن عزیزانی که از سر خیرخواهی یا کنجکاوی می‌خواهند درباره من بدانند، اگر حال سینما خوب است، حال من هم خوب است

این بازیگر درباره شایعه پیشنهاد دستمزد ۶۰۰ میلیونی برای بازی در فیلم «چ» ابراهیم حاتمی‌کیا، گفت: از طرف حاتمی‌کیا پیشنهاد شد، اما به‌دلیل نامساعد بودن شرایط، از ایشان عذرخواهی کردم که این به وضعیت کلی سینما مربوط می‌شود. این‌که گفته می‌شود برای این فیلم ۶۰۰ میلیون تومان پیشنهاد شد، تاکنون در عمر بازیگری‌ام چنین مبلغی به من پیشنهاد نشده و برای فیلم «چمران» هم اصلا کار به پیشنهاد مبلغ و خواندن سناریو نرسید.

پرستویی با اشاره به صحبت‌های اخیر عزت‌الله انتظامی درباره علت کم‌کاری‌اش در سینما، گفت: تمام دغدغه من آن بوده که پیر دیرم بیان کرد: «از تماشاگر خجالت می‌کشم در این فیلم‌ها کار کنم» و وقتی ایشان خجالت می‌کشند، من باید بمیرم!

وی افزود: به مخاطبی که در این شرایط پول توجیبی‌اش را می‌خواهد صرف سینما کند، احترام می‌گذارم و باوجود پیشنهادهای زیادی که داشته‌ام، اما هر کاری را قبول نخواهم کرد.

این بازیگر با انتقاد از شرایط موجود سینما گفت: چرا ما به اینجا رسیده‌ایم که برای جذب تماشاگر آش رشته بدهیم و بازیگر در گیشه سینما بلیت‌فروشی کند؟ چه زمانی سینمای ما این‌گونه بوده است؟


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.