پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم می‌روند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

پرسپولیس و سایپا

 

اصغر عربیان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هویت استان البرز را هویتی فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: استان البرز به سبب وجود قومیت‌های مختلف و همچنین صاحب‌نظران و نخبگان علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی، استانی فرهنگی است که متفاوت از سایر استان‌ها در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی می‌درخشد.

وی افزود: هر چند که استان البرز از نمادی جامع و کامل بی‌بهره است اما بی شک استان البرز به سبب وجود قومیت‌های مختلف از وجود فرهیختگان و اندیشمندانی بهره‌مند است که البرز را در میان سایر استان‌های کشور به عنوان استانی فرهنگی نمایان و معرفی می‌سازد.

این مسئول خاطر نشان کرد: پیش از این سد امیرکبیر به عنوان نمادی از استان البرز معرفی می‌شد اما همان گونه که شاهدیم استان البرز با تقدیم بیش از شش هزار شهید و وجود هنرمندان و اندیشمندان فراوان از بیشترین میزان جوانان نخبه در حوزه‌های مختلف برخوردار است. سبب این مدعا را می‌توان در تعداد بالای اشخاص تحصیل کرده، وجود مدیران موفق در بدنه مدیریتی کشور، هنرمندان و ورزشکاران نامی که در این استان ساکن می باشند، جستجو کرد.

*فکر جوان و اندیشه‌های صاحب تجربه در البرز همپوشانی دارند

استاندار البرز دربارهٔ اقدامات استانداری البرز در رابطه با استفاده از نقطه نظرات مشاوران جوان تاکید کرد: استفاده از فکر و اندیشه جوان، ضریب توفیق را افزایش می‌دهد استفاده از جوان گرایی و بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل این قشر در قبل کمتر مورد توجه بوده است اما در استانداری مدنظر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هر چند که فکر و اندیشه نو موفقیت آفرین است اما نباید از تفکر اذهان دارای تجربه دور ماند و از آن غافل شد. در این راستا همپوشانی میان فکر جوان و اندیشه‌های صاحبان تجربه از نکات قابل توجهی بوده است که همواره مورد عنایت قرار گرفته و امروز شاهدیم که در اتاق فکر استانداری علاوه بر بهره‌مندی از تفکر خلاق جوانان از اشخاص صاحبنظر و با تجربه نیز استفاده می‌شود.

 

 البرزآنلاین

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.