پرفروش شدن Ace سامسونگ

۱۳م دیماه ، موبنا- فروشندگان گوشی‌های سامسونگ از افزایش تقاضای مشتریان از گوشی Galaxy Ace S5830 این برند در سطح بازار تلفن همراه تهران خبر دادند.

این گوشی که با گارانتی رسمی با قیمت ۶۰۰ هزار تومانی در سطح بازار عرضه می‌شود توانسته شمار بالایی از فروش این برند کره‌ای را به خود اختصاص دهد.

از امکانات فنی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش لمسی خازنی ۳٫۵ اینچ TFT با وضوح ۳۲۰ x 480)HVGA پیکسل) و ۱۶ میلیون رنگ،‌ پردازنده Adreno 200 GPU ، نسخه ۲٫۲ (Froyo) آندروید با منوی Touchwiz 3.0،‌ ورودی متن Swype،‌ دوربین ۵MP با کانون اتوماتیک ، فلاش geotagging ، LED و تشخیص چهره و لبخند با قابلیت فیلمبرداری در وضوح QVGA در ۱۵fps،‌ محل کارت حافظه microSD تا ۳۲GB،‌ GPS با A-GPS و قطب نمای دیجیتال،‌ پورت microUSB (شارژ) و نسخه ۲٫۱ بلوتوث استریو، سوکت صوتی استاندارد ۳٫۵ میلی متری ارتقاء صوتی DNSe، رادیو FM با RDS، ویرایشگر مستندات، File manager از پیش نصب شده و شتاب سنج و حسگر Proximity اشاره کرد.

فروشندگان گوشی‌های سامسونگ معتقدند این گوشی با قیمت زیر۷۰۰ هزار تومانی در لیست پرفروش‌های هوشمند این برند کره‌ای در بازار قرار گرفته است.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.