پرونده جنگ ستارگان بسته می‌شود

جام جم آنلاین: شبکه‌های مختلف سیما در دومین جمعه ماه رمضان فیلم‌های متنوعی را برای بینندگانشان در نظر گرفته‌اند. پنجشنبه و جمعه در کنار ویژه برنامه‌ها و سریال‌های مناسبتی ماه رمضان، بیش از ۲۰ فیلم روانه شبکه‌های مختلف سیما می‌شود.

شبکه یک

لحظه طلایی، جمعه، ساعت ۱۶

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «لحظه طلایی» به کارگردانی سپهر محمودی و با بازی مجید مشیری و علی جاویدفر، جمعه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

فیلم تلویزیونی «لحظه طلایی» در دو قسمت لحظه طلایی و تصویری دیگر، داستان متفاوت اجتماعی و خانوادگی را رقم می‌زند.

شبکه دو

یاد استاد، پنجشنبه، ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه/ خانه خوشبخت، جمعه، ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه

فیلم تلویزیونی «یاد استاد» به کارگردانی علی توکل‌نیا و تهیه‌کنندگی حسن توکل‌نیا و با بازی منوچهر والی‌زاده، آرش تاج، افسانه ناصر، هومن حاجی‌عبداللهی و معصومه آقاجانی، پنجشنبه ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «یاد استاد» داستان امیر آذرمهر، مجری یکی از برنامه‌های زنده تلویزیونی است. او با یک تماس تلفنی از جانب همسر استاد روزبهان (معلم سابقش) به بیماری او پی می‌برد و پس از گذشت سال‌ها بی‌خبری به سراغ او می‌رود.

فیلم تلویزیونی «خانه خوشبخت» به کارگردانی قاسم راضی و تهیه‌کنندگی مجتبی حسینی، از تولیدات صداوسیمای مرکز کرمانشاه، جمعه ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «خانه خوشبخت» با بازی هدایت هاشمی، مینا نوروزی‌فر، حمیدرضا نعیمی و سمیرا ذکایی قصه مردی را روایت می‌کند که در نگاه اول آدمی غیرمتعارف به نظر می‌رسد، ظاهری بسیار غلط‌انداز دارد و بیشتر شبیه به آدم‌های نادان است.

شبکه سه

بوران، پنجشنبه، ساعت۱۱/ قهرمانان، جمعه، ساعت ۱۱

فیلم سینمایی «بوران» به کارگردانی دومینیک سنا، پنجشنبه ساعت ۱۱ از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

کیت بکینسال و گابریل ماچ در فیلم سینمایی «بوران» محصول ۲۰۰۴ کشورهای آمریکا، فرانسه و کانادا بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «قهرمانان» به کارگردانی سیو مینگ تی سوی، محصول ۲۰۰۸ هنگ‌کنگ، جمعه ساعت۱۱ از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی دیکی چیونگ آمده است: ورزشکاران چین تصمیم می‌گیرند در مسابقات المپیک شرکت کنند. در ابتدا دولت برای تامین بودجه لازم قول همکاری می‌دهد، اما نماینده دولت در یک جلسه رسمی با مدیر آکادمی هنرهای رزمی و سایر رشته‌های وزرشی اعلام می‌کند که دولت تنها نیمی از این بودجه را متقبل خواهد شد.

شبکه چهار

مادر نام دیگر عشق، پنجشنبه، ساعت ۱۶/ کارآگاهان خصوصی، جمعه، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه

فیلم سینمایی «مادر نام دیگر عشق» پنجشنبه دوازدهم مرداد ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «مادر نام دیگر عشق» قصه‌ای تازه و ملودرامی عاشقانه درباره مادر و دختری است که بعد از ۱۷سال جدایی رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

لعیا زنگنه، عباس قلیچ‌پور و شهرزاد کمال‌زاده در فیلم سینمایی «مادر نام دیگر عشق» به کارگردانی ابوذر نوروزپور دیلمی و تهیه‌کنندگی جمشید سهرابی‌زاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «کارآگاهان خصوصی» جمعه سیزدهم مرداد ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در قالب برنامه «سینما ۴» از شبکه چهار سیما تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

این فیلم محصول ۱۹۸۰ آمریکا به کارگردانی لانگ الیوت است.

شبکه تهران

هدیه‌ای برای آقای تومی، پنجشنبه، ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه/ یک مشت دروغ و توهم، جمعه، ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه

فیلم سینمایی «هدیه‌ای برای آقای تومی» به کارگردانی بیل کلارک، محصول ۲۰۰۷ انگلیس، پنجشنبه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

شبکه تهران فیلم سینمایی «یک مشت دروغ و توهم» به کارگردانی تیبور تاکسز را جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به علاقه‌مندان تقدیم می‌کند.

داستان فیلم با بازی کریستین اسلاتر، کیوبا گودینگ جی آر و سارا آن اسچالتس درباره «وس» یک نویسنده جوان است که با اولین کتابش به شهرت زیادی می‌رسد، اما درست شبی که جشن معرفی اوست، نامزدش سامانتا ربوده می‌شود.

شبکه شما

حیران، پنجشنبه، ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه/ چشمان اسماعیل، جمعه، ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه

فیلم تلویزیونی «حیران» به کارگردانی امین فرج‌پور و تهیه‌کنندگی عباس رافعی، پنجشنبه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه شما روانه آنتن می‌شود.

ژیلا آل‌رشاد، محرم زینال‌زاده، مسعود یکانی و آذین سواحلی در فیلم تلویزیونی «حیران» از تولیدات صداوسیمای مرکز اردبیل ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «چشمان اسماعیل» از تولیدات صداوسیمای کرمان، جمعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه شما پخش خواهد شد.

علیرضا اوسیوند، آرش مجیدی و لیندا کیانی در فیلم تلویزیونی «چشمان اسماعیل» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار و تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور بازی کرده‌اند.

شبکه آموزش

جزیره، جمعه، ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه

شبکه آموزش فیلم سینمایی «جزیره» به کارگردانی مارک آلدریج را ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه از شبکه آموزش پخش می‌کند.

فیلم سینمایی «جزیره» محصول ۲۰۰۸ انگلیس در ژانر خانوادگی ساخته شده است.

شبکه نمایش

پلنگ صورتی ۲، پنجشنبه، ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه/ سفرهای سندباد ۵، پنجشنبه، ساعت ۱۵/ سفر خوش،‌ ساعت ۱۷/ سه نخاله، ساعت ۱۹/ جنگ ستارگان ۶، ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه/ مرد تاریکی ۱، ساعت ۲۳

همچنین فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «بهترین بازی دنیا »، «سفرهای سندباد ۶»، «خواب بد»، «۱۰ بالاتر از ۹»، «ای دوست مرا به خاطرآور» و «مرد تاریکی ۲» جمعه ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه، ۱۵،۱۷، ۱۹،۲۱ و ۳۰ دقیقه و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.