پست سالانه ۹۰۰ میلیون مرسوله را جابجا می کند

۳۰اردیبهشت،

مدیر عامل شرکت پست گفت: شرکت پست توانست با کمترین هزینه بیش از ۵٫۲ میلیون مرسوله را روزانه و حدود ۹۰۰ میلیون مرسوله را سالانه جابجا می کند.

کرباسیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  افزود: در دنیای پر رقابت امروزی شرکت با زیر ساخت های کارآمد با بیش از ۱۶ هزار نفر نیروی انسانی ، ۱۷ هزار و ۵۰۰ نقطه تماس، حدود ۳ هزار و ۴۰۰ خط مبادله پستی و با بهره گیری از آخرین فناوری اطلاعات توانسته است با کمترین هزینه بیش از ۵٫۲ میلیون مرسوله را روزانه و حدود ۹۰۰ میلیون مرسوله را سالانه جابجا کند.
وی از شبکه پستی به سبب عظمت ناوگان حمل و نقل که یکی از شاخصه های مهم پست لجستیک است به عنوان تنها شبکه توزیع مویرگی در کشور نام برد و اظهار داشت : شبکه پستی با وجود ناوگان عظیم موتور سیکلت ، ماشین های شهری و کامیون های سنگین هر ماه بیش از ۶ میلیون کیلومتر مساحت را برای حمل مرسولات پستی طی می کند.
کرباسیان در ادامه به قابلیت های پست لجستیک و مزایای استفاده از آن اشاره و خاطر نشان کرد: در بازار پر رقابت امروزی، پست لجستیک به سبب صرفه جویی در زمان و هزینه بهترین روش در ارسال امانات پستی و سالم و مطمئن ترین ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده به شمار می رود./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.