پلیس مکزیک به کارکنان سفارت آمریکا تیراندازی کرد

مأموران پلیس مکزیک در یک عملیات تعقیب و گریز، به صورت اشتباهی به سمت خودروی کارکنان سفارت آمریکا در این کشور تیراندازی کردند و دو نفر از اعضای سفارت آمریکا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، نیروی دریایی مکزیک اعلام کرد که مأموران پلیس این کشور روز جمعه در یک عملیات تعقیب و گریز، به سمت خودروی کارکنان سفارت آمریکا در مکزیک تیراندازی کرد و دو نفر از کارکنان سفارت آمریکا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و مجروح شدند.

نیروی دریایی مکزیک در بیانیه‌ای اعلام کرد که در ابتدا خودروی پلیس مکزیک به سمت خودروی دیپلماتیک سفارت آمریکا تیراندازی کرد و لحظاتی بعد چند خودروی دیگر به این عملیات تعقیب و گریز پیوستند و به سمت خودروی سفارت آمریکا تیراندازی کردند.

در این بیانیه آمده است که دو تن از کارکنان سفارت آمریکا پس از آنکه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند که البته جراحات وارده بر آنها چندان وخیم نیست.

سفارت آمریکا در مکزیک در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که خودروی دیپلماتیکی آنها مورد حمله گروهی از افراد قرار گرفته است و در نتیجه این حمله، خسارات شدیدی به آن وارد شده است.

یکی از اعضای دولت مکزیک که نخواست نامش فا شود اعلام کرد که پلیس فدرال مکزیک فکر می‌کرده که خودروی مذکور، به گروهی از آدم‌ربایان مظنون که تحت تعقیب بوده، متعلق بوده و به همین دلیل به سمت آن تیراندازی کردند.

نیروی دریایی مکزیک اعلام کرده است که افسران درگیر در این تیراندازی، تحت بازجویی قرار گرفته‌اند.

۲۶۱۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.