پنجمین نمایشگاه بین‌المللی طلا؛ ۲۴بهمن‌ماه

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر،نقره،سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ایران از برگزاری نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

مسعود عطاریان با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر در ۲۴ بهمن ماه سال جاری به مدت چهار روز متوالی در محل دائمی نمایشگاه ها برگزار خواهد شد افزود: این نمایشگاه در دو سالن میلاد و خلیج فارس برپا می شود و فضای نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته ۴هزار متر گسترده تر خواهد شد.
وی در ادامه افزود: حدود ۲۰۰شرکت کننده دراین نمایشگاه حضور دارند و از ۳۵ کشور از قبیل روسیه ، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان، امارات، عربستان سعودی،قطر و افغانستان برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.
مدیر برگزاری نمایشگاه های تخصصی طلا و جواهر حضور تولیدکنندگان ماشین آلات و زیور آلات را ضروری دانست و تصریح کرد: کشورهای دعوت شده با توجه به میزان مصرف طلا و جواهر این کشورها و معروف ترین برند های دنیا در این نمایشگاه حضورخواهند یافت.
عطاریان همچنین درخصوص هیئت اعزامی ایران به مسکو و حضور این هیئت برای بازاریابی در نمایشگاه جان وکس مسکو که از ۲۵ تا ۲۹ شهریور سال جاری برگزار شده بود خبر داد و اظهار داشت:حضور این هیئت در این نمایشگاه منجر به پیشنهاد تفاهم نامه توسط رئیس اتحادیه طلا و جواهر این کشور با ایران شد .
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهردر ادامه اذعان داشت: اخیرا جلسه ای با سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو و رئیس برگزار کننده نمایشگاه جان وکس برگزار شد که در این جلسه پیشنهاد مدیریت این نمایشگاه توسط کشورایران مطرح شد.
وی هدف اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر را تولید صادرات محور دانست و به خبرنگار سایت طلا گفت: ما کارخانه های تولید طلاو جواهر را شناسایی کرده و در داخل و خارج از کشوربسترسازی مناسب را ایجاد می کنیم.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.