پوستر فصل آخر «دکستر» انتشار یافت

۱۴اردیبهشت،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل آخر سریال «دکستر» به زودی روی آنتن می‌رود و باید منتظر بود و دید آیا بالاخره قبل دکستر مورگان گریبان او را می‌گیرد؟

 

شبکه شوتایم که پس از پخش فصل هشتم «دکستر» سریال جنایی «ری داناوان» را روی آنتن می‌فرستد پوستر رسمی این فصل را منتشر کرده و در آن دکستر مورگان با بازی مایکل سی. هال که متخصص خون در پلیس میامی و قاتل زنجیره‌ای است، روی تختی دراز کشیده و دور صورتش پلاستیک کشیده شده است.

 

دکستر مورگان براساس ارزش‌هایش فقط آدم‌های خلافکار را به سزای اعمالشان می‌رساند. او برای این کار آن‌ها را روی تختی می‌خواباند و با پلاستیکی که دورشان می‌کشید به تخت می‌بست. حالا در پوستر فصل هشتم خود دکستر روی این تخت دراز کشیده است.

 

 

ماجرای فصل هشتم درست شش ماه بعد از اینکه دبرا (با بازی جنیفر کارپنتر) لاگوئرتا، رئیسش را برای نجات جان دکستر به قتل رساند، آغاز می‌شود. در فصل تازه شخصیت‌های دیگری نیز به سریال افزوده شده‌اند. یکی از این شخصیت‌ها دکتر اولین با بازی شارلوت رامپلینگ در نقش «نجواگری روان‌پریش» است که سد راه دکستر می گردد.

 

دیوید نونیز، رئیس شبکه شوتایم چندی پیش درمورد فصل آخر سریال گفت: «بخشی از آنچه در پایان باید انجام دهید به هم رساندن بعضی رشته‌های داستانی است: خواهر دکستر، پسرش، زندگی عشقی او، زندگی حرفه‌ای‌اش و شوک دوران کودکی دکستر همگی باید به یک جمع‌بندی برسند.»

 

در فصل هشتم شخصیت یوون استراهووسکی هم حضور دارد. او در فصل هفتم در نقش پرورش‌دهنده گل وارد ماجرا و بعدا عاشق دکستر شد. در انتها فاش شد او یک قاتل زنجیره‌ای است و به زندان افتاد.

 

فصل هشتم سریال ۳۰ ژوئن روی آنتن می‌رود.

 

«دکستر» به همراه «میهن» پربیننده‌ترین سریال‌های شوتایم می باشند. هر قسمت هفت فصل قبلی «دکستر» بطور میانگین ۶٫۲ میلیون نفر بیننده داشته است.

هالیوود ریپورتر / ۳ مه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.