پوشش بیمه ای ۲۰۰ نوع دارو

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:سیدتقی نوربخش ˈدر دیدار اعضای کانون مستمری بگیران و بازنشستگان شهرستان های تهران باوی افزود: پیش از این ۱۳۶ قلم دارو در لیست بیمه قرار داشت و ۳۴ قلم داروی دیگر را نیز برای کم کردن بار مشکلات بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش قرار دادیم تا دغدغه آنها در دوران بیماری کمتر شود.

در شورای عالی بیمه، پروتزها به طور عام تحت پوشش بیمه قرار گرفت و دوره انتظار آن از پنج سال به سه سال کاهش یافت.سیدتقی نوربخش، در دیدار اعضای کانون مستمری بگیران و بازنشستگان شهرستان های تهران باوی افزود: پیش از این ۱۳۶ قلم دارو در لیست بیمه قرار داشت و ۳۴ قلم داروی دیگر را نیز برای کم کردن بار مشکلات بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش قرار دادیم تا دغدغه آنها در دوران بیماری کمتر شود.

وی اظهار داشت : در شورای عالی بیمه، پروتزها به طور عام تحت پوشش بیمه قرار گرفت و دوره انتظار آن از پنج سال به سه سال کاهش یافت.نوربخش ادامه داد:تعامل مثبت با دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نفع بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی است و با پشتیبانی و حمایت این نهادها گام های مثبتی برای این سازمان برداشته خواهد شد. وی گفت : وجود مشکلات و برنامه ریزی های درازمدت سبب نشده از مسایل و مشکلات روزمره سازمان غافل شویم.

نوربخش تصریح کرد: این سازمان باید با برنامه اداره شود و معتقدم تمامی مسایل و مشکلات را می توانیم با برنامه ریزی درست، حل کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در بخش درمان، عملکرد و فضای فیزیکی مراکز درمانی سازمان در آینده بهتر خواهد شد، افزود: ارائه خدمات مطلوب نیازمند زمان است و باتوجه به آشنایی مدیران تامین اجتماعی با مشکلات جاری این سازمان، در آینده این مشکلات را درحد توان رفع خواهیم کرد تا بتوانیم خدماتی در خور شأن بیمه شدگان و بازنشستگان به آنان ارائه دهیم.

نوربخش اظهار داشت: توسعه بیمه کارگران ساختمانی جزو برنامه های آتی این سازمان است.وی در ادامه گفت :کانون های بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند با نظرات کارشناسی و دلسوزانه خود مدیریت سازمان تامین اجتماعی را در رسیدن به اهداف این سازمان یاری کنند.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.