پیام تبریک هیئت مدیره کانون هموفیلی ایران به وزیر تازه بهداشت

اردیبهشت ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: هیئت مدیره کانون هموفیلی ایران انتخاب دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی را به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبریک گفت.

 به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی کانون هموفیلی ایران، هیئت مدیره این موسسه ضمن ابراز خرسندی از رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی که بی تردید در سایه برنامه پیشنهادی ایشان محقق گردید موفقیت اقای دکتر هاشمی را در درکسب رای اعتماد صمیمانه تبریک گفته و برای ایشان در راه خدمت به مردم  آرزوی موفقیت نموده است.

در پیام هیئت مدیره کانون هموفیلی ایران آمده است :” آقای وزیر برنامه شما در سایه شانی که به استناد قرآن کریم برای انسان قائل شده اید، برای مردمی که حقوق بسیاری از آنها در یکی از حوزه های مهم حقوق شهروندی تضییع گردیده است، موجی از امیدوواری اجتماعی را به ارمغان آورده است.

کانون هموفیلی ایران به عنوان یک سازمان غیردولتی  که در پایان کار دولت یازدهم  سابقه فعالیت آن به نیم قرن خواهد رسید ،افتخار می نماید  به وزیری تبریک بگوید که معتقد است انسان به عنوان برترین آفریده پروردگار و جانشین او در زمین می بایست در شان جایگاه خود از خدمات حوزه سلامت بهره مند شود.

امید آن داریم  با مدیریت دقیق و مسئولانه شما تندرستی مردم ایران که جوهره یک حکمرانی خوب است در سطح شاخص های بین المللی  محقق گردد.

کانون هموفیلی ایران به سهم خود آماده همکاری صمیمانه  با شما و همکاران در رفع مشکلات عدیده دارویی و درمانی بیماران هموفیلی و دیگر مبتلایان به انواع اختلالات انعقادی است. ”  

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.