پیام دو رییس جمهور برای صعود به جام جهانی

۲۸خردادماه،

رییس جمهور در پیامی صعود مقتدرانه و دلنشین تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی فوتبال را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

صعود مقتدارنه و دلنشین به جام جهانی فوتبال که با تلاش خستگی ناپذیر و غیرت و هوشمندی جوانان عزیز و برومندمان بدست آمد را به ملت بزرگ و به ویژه ورزشکاران سربلند میهن صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

این اتفاق مبارک یک بار دیگر بر شایستگی های جوانان و ملت سربلند صحه گذاشت و نوار افتخاآفرینی قهرمانان ورزشی ما را طولانی تر و درخشان تر کرد.

ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران و مربیان از خداوند منان برای همگان سلامتی و عزت و موفقیت تحت عنایات امام عصر (ع)مسئلت دارم .

برافراشته باد پرچم و نام و یاد ایران

محمود احمدی نژاد»

پیام تبریک روحانی برای پیروزی تیم ملی ایران

رئیس‌جمهور منتخب ملت با تبریک صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی تاکید کرد: این موفقیت مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگتر و حضور مقتدرانه ایران اسلامی در همه عرصه ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس حجت الاسلام حسن روحانی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر کره جنوبی و صعود مقتدرانه به جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل را تبریک گفت.

وی در این پیام تصریح کرد: صعود سرافرازانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل مایه مباهات و خرسندی همه ایرانیان و آنانی است که به سربلندی ایران و ایرانی می‌اندیشند، شد.

رئیس‌جمهور منتخب ملت در ادامه این موفقیت ارزشمند را به ملت بزرگ ایران ، جامعه ورزشی کشور و ورزشکاران و ورزش‌دوستان صمیمانه تبریک گفت.

حجت الاسلام روحانی تاکید کرد: اطمینان دارم این موفقیت مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگتر و حضور مقتدرانه ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها خواهد بود.

وی در پایان متذکر شد: اینجانب نیز خود را در شادی ملت بزرگ ایران سهیم دانسته و برای یکایک ایرانیان درعرصه‌های گوناگون عزت‌آفرینی آرزوی بهروزی و سعادت دارم.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.