پیروزی بلغارها در غیاب ترکیب اصلی ایران

۱۱خردادماه،

تیم ملی بلغارستان در سومین دیدار دوستانه مقابل تیم ملی والیبال ایران در حالی که ولاسکو از ترکیب اصلی ایران استفاده نکرد، ۳ بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران که هم‌اکنون به منظور کسب آمادگی بیشتر جهت شرکت در لیگ جهانی والیبال در اردوی بلغارستان به سر می‌برد، در سومین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی بلغارستان عنوان‌دار مقام چهارم المپیک لندن مقابل یک‌هزار تماشاگر بلغاری به میدان رفت.

خولیو ولاسکو که امروز قصد داشت از بازیکنان اصلی خود کمتر استفاده کند، تیم ایران را با ترکیب معروف، کشاورزی، غلامی، فائزی، زرینی و محمودی به میدان فرستاد و در اواخر ست اول مهدی مهدوی را نیز با سعید معروف تعویض کرد و فیاضی را به جای کشاورزی به میدان آورد.

بلغارها هم با ترکیب همیشگی خود یعنی براتوف، سوکولوف، الکسیر، اسکریمو، یوسیفو و سامونو به میدان آمدند و موفق شدند در دیداری نزدیک و حساس تیم ملی ایران را با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۱۶ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۸ بر ۲۶ شکست دهند.

در این دیدار آرمین تشکری به سبب آسیب دیدگی به میدان نرفت و ولاسکو از معروف، موسوی، قائمی و غفور تنها در یک ست و در بعضی از امتیازات استفاده کرد.

محمودی با ۲۴ امتیاز بهترین بازیکن ایران و الکسیر و اسکریمو ۱۳ امتیاز بهترین بازیکن بلغار در این دیدار بود.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.