پیشرفت ۴۲ درصدی ساخت و ساز در پردیس

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/قائم مقام شرکت عمران شهر تازه پردیس از پیشرفت فیزیکی ۴۲ درصدی شهر تازه پردیس در بخش ساختمان خبر داد.

به گزارش ممتاز؛ حسن ولی‌پور با اشاره به ساخت ۸۳ هزار واحد مسکن مهر در شهر تازه پردیس اظهار کرد: تحویل این واحدها تا اواسط سال ۹۴ تمام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعضی واحدهای مسکونی مهر پردیس از دیگر واحدهای مسکن مهر در سایر شهرها دیرتر تحویل داده شده است، گفت: به سبب تکمیل نبودن خدمات زیربنایی این واحدها تحویل بعضی پروژه ها دیرتر صورت گرفت.

ولی پور افزود: شرکت عمران شهر تازه پردیس به تمام تعهدات مسکن مهر این شهر پایبند است و سیاست کلی این شرکت حفظ کیفیت عملی و اجرایی واحد‌های مسکونی است.

فاز ۳ پردیس در انتظار تامین خدمات زیربنایی

قائم مقام شرکت عمران شهر تازه پردیس تاکید کرد: مدت‌هاست کار پروژه‌های شهر تازه پردیس در فاز سه پایان یافته اما هنوز این واحدهای مسکونی نیازمند تامین خدمات زیربنایی از سوی وزارت نیرو است.

وی افزود: امیدواریم با وعده‌های صورت گرفته در بهمن‌ماه امسال ۲۰۰۰ واحد آماده به متقاضیان تحویل داده شود.

قائم مقام شرکت عمران شهر تازه پردیس با اشاره به ۸۳ هزار واحد در حال اجرا در شهر تازه پردیس گفت: این واحد‌ها در هفت پروژه در حال ساخت‌وساز است.

وی در ادامه وضعیت ساخت و ساز و روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های پردیس در بخش مسکن را اعلام کرد.

آخرین وضعیت ۷ فاز شهر تازه پردیس

به گفته ولی‌پور فاز ۱۱ شهر تازه پردیس دارای ۳۳ هزار و ۳۳۵ واحد است که تاکنون ۲۸ هزار و ۷۳۳ واحد دارای فوندانسیون، ۲۴ هزار واحد در مرحله‌ اسکلت، ۲۱ هزار واحد در مرحله‌ سفت‌کاری می باشند که پیشرفت فیزیکی این فاز در بخش ساختمان به ۴۰ درصد می‌رسد.

وی افزود: در فاز ۹ قدیم این شهر ۳۸۲۷ واحد در حال اجراست که فوندانسیون همه واحد‌ها پایان یافته است و هم‌چنین اسکلت ۳۰۷۶ واحد، سفت‌کاری ۲۲۲۹ واحد، نازک‌کاری ۵۴۶ واحد پایان یافته است و پیشرفت فیزیکی این فاز به ۵۲ درصد می‌رسد.

قائم مقام شرکت عمران شهر تازه پردیس در ادامه فاز ۹ تازه را این‌گونه عنوان کرد: حدود ۳۱۹۰ واحد در بخش انجمن انبوه‌سازان ایران در حال ساخت است که ۱۰۴۵ واحد در مرحله فوندانسیون، ۴۲۴ واحد در مرحله اسکلت، ۲۵۱ واح در مرحله سفت‌کاری می باشند و پیشرفت فیزیکی این فاز به ۹ درصد می‌رسد.

به گفته ولی‌پور فاز پنج تازه پردیس دارای ۶۲۳۲ واحد است که پی ریزی ۵۲۷۱ واحد، اسکلت ۱۱۷۶ واحد و سقف‌کاری ۱۱۳۰ واحد، و سفت‌کاری ۱۸۱ واحد و نازک‌کاری ۴۴ واحد تمام شده است و پیشرفت فیزیکی این فاز به ۱۴ درصد می‌رسد.

 

قائم مقام شرکت عمران شهر تازه پردیس فاز ۳ قدیم را ۸۸۵۵ واحد عنوان کرد و گفت: پی‌ریزی، اسکلت‌بندی، سقف‌کاری و سفت‌کاری همه واحد‌ها انجام شده است و در حال حاضر هزار واحد در حال نازک‌کاری می باشند که پیشرفت فیزیکی این فاز به ۹۶ درصد می‌رسد.

دو شهر زیر مجموعه پردیس کدامند؟

ولی‌پور در ادامه دربارهٔ‌ شهرهای ایوانکی و شریف‌آباد گفت: این دو شهر زیرمجموعه شهر تازه پردیس می باشند و هنوز به شهر تازه تبدیل نشده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر در شهر تازه ایوانکی ۵۴۴ واحد در حال ساخت است که اسکلت و سقف همه واحد‌ها انجام شده و در حال حاضر ۳۵۷ واحد در مرحله سفت‌کاری، ۱۶۶ واحد در مرحله نازک‌کاری می باشند که در مجموع پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها به ۶۷ درصد می‌رسد.

قائم مقام شرکت عمران شهر تازه پردیس فاز هشت شهر تازه پردیس را با ۳۵ هزار واحد عنوان کرد و گفت: به سبب بعضی مشکلات از جمله وجود معارض در بعضی واحد‌ها در حال حاضر ۲۷ هزار واحد قرار‌داد بسته شده است که حدود ۱۸ هزار و ۹۱۰ واحد دارای فوندانسیون است و ۱۰ هزار و ۲۱۰ واحد در مرحله‌ی اسکلت، ۹۶۶۴ واحد در مرحله سقف، ۳۷۶ واحد در مرحله سفت‌کاری می باشند که پیشرفت فیزیکی این فاز ۱۸ درصد بوده است.

وی با اشاره به ساخت ۸۳ هزار واحد مسکن مهر در شهر تازه پردیس گفت: پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکونی مهر شهر تازه پردیس به ۴۱ درصد می‌رسد.

ولی‌پور با اشاره به بعضی واحد‌های پردیس دیرتر از دیگر واحد‌های مسکن مهر در شهرهای تازه به متقاضیان تحویل داده می‌شود، گفت: آغاز بعضی پروژه‌های مسکن مهر در شهر تازه پردیس به سال ۹۰ برمی‌گردد به گونه‌ای که بیش از ۹۰ درصد واحدهای پردیس در سال ۹۱ آغاز به کار کرده‌اند.

تحویل واحدهای پردیس تا اواسط ۹۴

قائم مقام شرکت عمران شهر تازه پردیس تاکید کرد: در صورت تامین انشعابات آب و برق از بهمن‌ماه امسال تا اردیبهشت‌ماه سال ۹۳ و در مجموع تحویل واحدهای پردیس تا اواسط سال ۹۴ افتتاح می‌شوند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۹۷ مدرسه، ۳۷ مجمع درمانی، ۵۸ مجتمع مذهبی، ۴۲۰ مجتمع تجاری، ۲۴ مجتمع آموزشی در حال ساخت است که تعدادی در مرحله بهره‌برداری است و بهره‌برداری تعداد دیگر تا شش ماه دیگر آغاز می‌شود.

پیمانکاران تشویق می‌شوند

ولی‌پور با اشاره به افزایش قیمت واحد‌های مسکن مهر گفت: در مسکن مهر موضوعی به نام افزایش قیمت نداریم، آنچه ایجاد شده تشویق برای تحویل هر چه سریع‌تر پروژه‌ها توسط پیمانکاران است.

وی تامین مالی واحد‌های مسکن مهر را بانک و آورده متقاضیان عنوان کرد و گفت: افزایش وام مسکن مهر از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان در حال بررسی است.

در حال حاضر ۸۳ هزار واحد مسکن مهر در شهر تازه پردیس در حال ساخت است. این تعداد واحد مسکن مهر طی هفت پروژه در حال ساخت است.

اکنون واحدهای مسکن مهر فاز سه، فاز پنج در دو بخش،‌ فاز هشت با نام دره بهشت، فاز ۹ در دو بخش قدیم و تازه با نام انجمن انبوه سازان، فاز ۱۱ با نام کوزو پارس و شهر تازه ایوانکی را شامل می‌شود.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.