پیشنهاد بازی در نقش خبرنگار را قبول می نمایم/ تجربه ام در روزنامه نگاری iبه کارم خواهد آمد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

پگه آهنگرانی در غرفه سینماپرس/

سینماپرس-گروه سینما/ پگاه آهنگرانی با بیان اینکه تجربه روزنامه نگاری برای بازیگری iبه کمک او خواهد آمد بیان نمود: اگر پیشنهاد بازی در نقش خبرنگار داشته باشم حتما بازی می نمایم

پگاه آهنگرانی بازیگر خوب سینما و تئاتر ایران با حضور در غرفه سینماپرس در مورد فعالیت های امروزش در عرصه بازیگری اعلام داشت: دو سه ماه پیش سر کار آقای شهبازی بودم که همه شد. بعد از آن هنوز سر کار دیگری نرفته ام و فعلا کار تصویری ندارم.

وی درباره فضای نمایشگاه امسال اظهار داشت: غرفه شما جزو اولین جاهایی ست که آمده ام و هنوز همه نمایشگاه را نگشته ام در نهایت فکر می نمایم برای نظر دادن در مورد نمایشگاه هنوز سریع است. هنوز نمی دانم چه خبر است ولی iبه نظر می آید نمایشگاه شلوغ است و استقبال خوب بوده است.

بازیگر فیلم «دختری با کفش های کتانی» با توجه iبه حضور در نمیشگاه مطبوعات در مورد بازی در نقش خبرنگار گفت: اگر نقش خبرنگار iبه من پیشنهاد شود دوست دارم بازی کنم. البته نقش باید غیر از خبرنگاری باید چیزهای دیگری هم داشته باشد که جذابیت داشته باشد. اگر در کلیت
فیلمنامه درست پرداخت شده باشد حتما قبول می نمایم!

وی افزود: برای تحقیق از دوستان خودم استفاده می نمایم چون بیشتر دوستانم در این عرصه کار می نمایند و می توانند iبهترین کمک را iبه من بکنند. من با توجه iبه ستونی که هر هفته در روزنامه اعتماد دارم تجربه خوبی در این عرصه کسب نموده ام و فکر می نمایم بسیار کمکم کند.

پگاه آهنگرانی در آخرین حضور بر پرده سینما در فیلم «بی خداحافظی» پرویز شهبازی بازی نموده بود.

انتهای پیام/ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۸۳


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.