پیشنهاد برای بستنی خورهای تهرانی

سان‌مارکو

روبه‌روی پارک قیطریه

معروف ترین

سن مارکو برای هر سلیقه ای بستنی خاصی دارد. چند نوع بستنی شکلاتی، بستنی پنیر، ماست، موهیتو، هایپ و… این بسته به سلیقه شماست، اما یک بستنی ویژه به اسم سن مارکو بیشترین طرفدار را در این بستنی‌فروشی زیبا دارد.

ویژگی

سن مارکو صبح به صبح بستنی‌ها را با مواد طبیعی و بدون اسانس، درست می‌کند و درون ظرف می‌گذارد. سن‌مارکو جزء معدود بستنی‌فروشی‌هایی است که جای نشستن دارد.

شکموها بخوانند

از هر بستنی‌ای که خواستید، یک قاشق تست می‌توانید از فروشنده درخواست کنید. این کار هیچ ایرادی ندارد و البته لذت‌بخش هم هست.

جای پارک

روبه‌روی پارک قیطریه، کمتر جای خالی وجود دارد، اما با کمی انتظار خیلی سریع می‌توانید جایی برای ماشین خودتان دست و پا کنید.

قیمت

قیمت هر اسکوپ بستنی سن‌مارکو ۱۵۰۰ تومان است که با توجه به کیفیتش، مشتری را آزار نمی‌دهد. درضمن اسکوپ ها به اندازه کافی پر و پیمان و بزرگ هستند.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

جزء معدود بستنی​فروشی‌هایی است که جای نشستن دارد. با خیال راحت می‌توانید طعم مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید، لم بدهید و بستنی‌تان را میل کنید.


لادن

ولیعصر، نرسیده به تجریش

معروف ترین

بستنی میوه ای‌های لادن، پرطرفدارترین‌اند. ما به شما خوردن بستنی پسته‌ای را پیشنهاد می‌کنیم.

ویژگی

اولین بستنی‌فروشی که در ایران بستنی میوه‌ای را رو کرد بستنی لادن است. خیلی‌ها از قدیم مشتری ثابت این بستنی‌فروشی بوده‌اند.

شکموها بخوانند

نام لادن، برای خیلی‌ها یادآور طعم شیرین، بستنی و شیرینی است. بستنی لادن با ژله و خامه و نان، سبکی است که لادنی‌ها، سال‌ها با آن پیش رفته اند.

جای پارک

به دلیل تعدد مغازه های خوراکی، به سختی جای پارک پیدا خواهید کرد. اما اگر حواستان باشد، همیشه در حوالی این بستنی فروشی یک جا برای خودتان دست و پا می کنید.

قیمت

لادن انواع و اقسام خوردنی ها را با بستنی عرضه می کند. انواع شیک‌ها و مخلوط‌ها… قیمت یک بستنی چهار اسکوپه ویژه لادن ۲۵۰۰ هزار تومان است.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

از این بستنی‌فروشی می‌توانید انواع شکلات و آدمس‌های متنوع را هم خریداری کنید.


اکبرمشتی

تجریش، جنب سینما آستارا

معروف ترین

در بستنی فروشی اکبر مشتی هیچ کس چیزی جز بستنی زعفرانی نمی‌خواهد. این یک سنت تهرانی است که بیش از ۶۰ سال عمر دارد.

ویژگی

ظاهر اکبر مشتی ممکن است شما را دچار این ذهنیت کند که پای لذت خوردن بستنی سلامت‌تان را قربانی کنید اما اگر بدانید اصالت این برند به سال ۱۳۱۸ برمی‌گردد شاید در قضاوت تجدیدنظر کنید.

شکموها بخوانند

حس کردن مزه پسته تازه زیر دندان، فوق العاده است. اکبر مشتی سال هاست که پای بستنی ایرانی ایستاده و طرفداران بی شماری هم دارد.

جای پارک

نبود پارکینگ در منطقه تجریش معضلی است که اهالی این منطقه به‌شدت با آن مواجه هستند. اگر قصد دارید قدیمی‌ترین بستنی منطقه شمال تهران را تست کنید باید قسمتی از مسیر را پیاده بروید.

قیمت

نیم‌کیلو ۷۵۰۰ تومان اکبر مشتی بستنی‌ها را در سایزهای لیوانی، نانی و کیلویی عرضه می‌کند.

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

خیلی ها بعد از زیارت امامزاده صالح(ع)، حتما سری هم به این بستنی فروشی معروف می زنند. این سنتی است که از تهران قدیم به یادگار مانده است.


منصور

ونک، ملاصدرا، بعد از چهارراه شیراز

معروف ترین

فالوده و بستنی سنتی و البته بستنی میوه ای منصور، تمام چیزهایی هستند که از این بستنی فروشی می‌توانید تهیه کنید. فالوده منصور پرطرفدارترین است.

ویژگی

منصور، یکی از معروف‌ترین بستنی‌فروشی‌های تهران است که البته برای ساکنان مرکز شهر به بالا بیشتر شناخته شده است.

شکموها بخوانند

منصور همیشه به یک سبک و به یک مزه بستنی تولید می‌کند. اگر یک بار آن را امتحان کنید، برای همیشه طرفدارش خواهید بود یا…

جای پارک

خیلی سخت پیدا می​شود. آن منطقه به اندازه کافی جای پارک ندارد به‌خصوص که بعدازظهر هوس خوردن بستنی به سرتان بزند.

قیمت

از ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان
منصور، بستنی ها را در ظرف‌های یک بار مصرف بزرگ، جای می‌دهد تا اگر خواستید به جای آنکه آنجا بخورید، با خودتان به منزل ببرید.

ساعت کار: ۹ صبح تا ۲ عصر و ۴ عصر تا ۱۲ شب

در ساعتی از روز چنان بستنی فروشی شلوغ می‌شود که ممکن است مجبور شوید یک صف طولانی را پشت سر بگذارید.


برلیان

سعادت‌آباد، ضلع شمال میدان کاج، نبش کوچه ششم

معروف ترین

به جز بستنی میوه‌ای، انواع مخلوط‌های برلیان، مثل انبه بستنی، بسیار پرطرفدار است.

ویژگی

بستنی برلیان یکی از پرطرفدارترین بستنی‌فروشی‌های منطقه غرب است. بستنی‌فروشی علت استقبال مردم را تازه بودن مواد آبمیوه‌ها و بستنی‌ بودن نشان می‌دادند.

شکموها بخوانند

جمعه بعدازظهر بهترین زمانی است که می‌توانید سری به این بستنی فروشی بزنید و یکی از ده‌ها بستنی را انتخاب کنید.

جای پارک

اگر شانس بیاورید می‌توانید در کو‌چه‌های اطراف جای پارک پیدا کنید.روبه روی بستنی فروشی باغچه‌ای هست که پاتوق مشتری‌های این بستنی فروشی بزرگ است.

قیمت : از ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

یکی از شلوغ ترین بستنی فروشی های منطقه غرب تهران است. انواع بستنی ایتالیایی و میوه ای را می توانید در این بستنی فروشی پیدا کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.