پیشنهاد بی‌شرمانه‌ به‌ یک پرسپولیسی

هفته گذشته سامان آقازمانی اخراج شد تا فرصت حضور در دیدار بعدی تیمش را از دست بدهد، این در حالی است که شایعاتی مبنی بر این اتفاق مطرح شده است که امیدواریم صحت نداشته باشد.

 این بازیکن که با اخراجش زمینه ساز شکست سنگینی مقابل سایپا شد در مظان اتهام قرار دارد که یک پیشنهاد غیرحرفه ای دریافت کرده است. گفته می شود این بازیکن که مورد علاقه یکی از مربیان لیگ برتری است، پیشنهاد بی شرمانه ای از سوی نزدیکان این مربی صاحب نام دریافت کرده که اگر در بازی آینده تیم حضور نداشته باشی سال آینده در تیمی هستی که من مربی آن هستم.

 

البته هیچ کس به این شایعه واکنشی نشان نداده است که ما هم امیدواریم این موضوع شایعه ای بیش نباشد و از ریشه و بن صحت نداشته باشد و چون اگر غیر از این باشد باید فاتحه این فوتبال را بخوانیم.

 

این شایعه در تمرین روز گذشته پرسپولیسی ها دهان به دهان چرخید و بازیکنان اظهارنظرهای متفاوتی در این رابطه می کردند. حال باید منتظر ماند و دید واکنش رویانیان و مصطفی دنیزلی در این رابطه چیست و اینکه آیا فصل بعد بازیکن مورد نظر در چه تیمی بازی خواهد کرد.

گفتنی است، تمام مندرجات خبر فوق در حد شایعه بوده و به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و ما امیدواریم این اتفاقات و شایعات صحت نداشته باشد.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.