چاقوکشی در تهران اشکال ندارد!+عکس

۲۳م اسفند ،

اگر این چاقوکشی تهران در یکی از شهرستان‌‌ها اتفاق افتاده بود، چه می‌شد؟! تیتر یک تمامی نشریات ورزشی کشور به نا امن بودن سالن‌های ورزشی لرستان اختصاص پیدا می‌کرد. انبوه پیامک‌های طنز در رابطه با میزبانی لرستانی‌ها در سراسر کشور دست به دست می‌شد! فدراسیون کشتی نشست ویژه می‌گذاشت! بیانیه‌های پیاپی در رابطه با محکوم کردن میزبانی لرستانی‌ها صادر می‌شد و مسوولان ورزش کشور در حالی که سعی می‌کردند قیافه حق به جانبی به خود بگیرند، خطاب به …

ممتازنیوز؛ میلاد خسروی کشتی‌گیر ۸۴ کیلوی فرنگی لرستان در حین برگزاری مسابقات قهرمانی ایران در سالن هفت تیر تهران، هنگامی که مشغول گرم کردن برای انجام مبارزه بود، به طرز ناجوانمردانه‌ای از طرف یک تماشاگر مورد اصابت چاقو قرار می‌گیرد و به جای حضور بر روی تشک کشتی، روانه بیمارستان سینای تهران می‌شود.

به گزارش ممتازنیوز، به نقل از لور، عمق فاجعه این‌جاست که این اتفاق در پایتخت ایران و در مسابقات قهرمانی کشور که زیر نظر فدراسیون کشتی برگزار می‌شود انجام گرفته است. حالا تصور کنید این اتفاق یا مشابه چنین اتفاق‌ای در یکی از شهرهای لرستان رخ می‌داد!

تیتر یک تمامی نشریات ورزشی کشور به نا امن بودن سالن‌های ورزشی لرستان اختصاص پیدا می‌کرد. انبوه پیامک‌های طنز در رابطه با میزبانی لرستانی‌ها در سراسر کشور دست به دست می‌شد! فدراسیون کشتی نشست ویژه می‌گذاشت! بیانیه‌های پیاپی در رابطه با محکوم کردن میزبانی لرستانی‌ها صادر می‌شد و مسوولان ورزش کشور در حالی که سعی می‌کردند قیافه حق به جانبی به خود بگیرند، خطاب به دوربین‌های تلویزیونی فریاد وا اسفا سر می‌دادند و دست آخر اعلام می‌شد، بسیار جای تاسف است که برای یک کشتی‌گیر در این استان چنین اتفاق‌ای رخ داده است!

اما حالا که یک کشتی‌گیر لرستانی در تهران و جلوی چشمان فدراسیون‌نشین‌ها به شدت مضروب می‌شود، دریغ از دو خط محکوم نمودن این عمل توسط فدراسیون کشتی!

فردا پس‌فردا هم اگر اطلاعیه‌ای صادر بشود، به خاطر باری به هر جهت بودن است و به طور مثالً نشان دادن سرعت عمل فدراسیون کشتی و ابراز هم‌دردی! به نظر شما کجای ورزش کشور ما عدالت اجرا می‌شود؟!

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. mahsaa:

    ای کاش عدالت مثل نان خوردن همه ادمها برای زنده ماندن واجب و ضروری بود ای کاش به امید انروز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.