چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو در قم آغاز شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته با حضور جمعی از مسئولان در محل دائمی نمایشگاه های قم آغاز شد.

خبراقتصادی: به گزارش مهر، چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته غروب چهارشنبه با حضور سرهنگ حسینی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی قم، سرهنگ صادقی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و ظهیری مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم افتتاح شد.

مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه از نهم تا دوازدهم مردادماه سال جاری در قم برگزار می گردد.

مجتبی علیشاهی ادامه داد: ۳۰ شرکت از استان‌های خراسان رضوی، تهران و قم در این نمایشگاه حضور دارند و بیشتر شرکت‌ها نیز مربوط به استان قم است.

وی در خصوص اهداف این نمایشگاه اظهار داشت: اطلاع از آخرین تکنولوژی‌های صنعت خودرو، شناخت تولیدکنندگان قطعات خودرو و آشنایی بیشتر خانواده‌ها با صنعت خودرو سازی از جمله اهداف این نمایشگاه است.

مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی مناسب رانندگی از سنین کودکی تصریح کرد: اختصاص غرفه ای از نمایشگاه به کودکان از قسمت‌های جانبی این نمایشگاه است.

علیشاهی اضافه کرد: به بهترین نقاشی طرح ترافیک، خودرو، موتورسیکلت و ساخت زیباترین قطعه از وسایل نقلیه هدیه داده می‌شود.

وی به شرکت هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری قم در این نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از جوانان به سبب اقتضای سنی به دنبال تخلیه هیجانات خود می باشند و اطلاع از وجود چنین هیئتی می تواند به آنها کمک شایسته ای بکند.

علاقمندان می‌توانند از  ساعت ۱۸ تا ۲۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های قم از نمایشگاه بازدید کنند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.